  • 1. Data: 2009-07-13 20:09:31
    Temat: [Eurobank] zmiany w serwisie transakcyjnym?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Zauwazylem, ze EB wprowadzil drobne zmiany do internetowego systemu
    transakcyjnego (albo tak mi sie wydaje)

    1/ dane o saldach sa odswiezane kazdego dnia - logowanie po 23:30 i saldo
    bylo aktualne
    2/ zlecenie przelewu miedzy wpasnymi rachunkami miedzy 23:30 - 23:45 zostalo
    zrealizowane z data nastepnego dnia
    3/ dodatkowy checkbox do wyswietlania/ukrywania codziennych kapitalizacji

    MK

  • 2. Data: 2009-07-14 07:01:32
    Temat: Re: [Eurobank] zmiany w serwisie transakcyjnym?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 22:09:31 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    > zrealizowane z data nastepnego dnia
    > 3/ dodatkowy checkbox do wyswietlania/ukrywania codziennych kapitalizacji

    No i wreszcie poprawili upierdliwy błąd przy wybieraniu daty w historii,
    nie trzeba wpisywać ręcznie.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-07-14 08:01:43
    Temat: Re: zmiany w serwisie transakcyjnym?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Lip, 22:09, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zrealizowane z data nastepnego dnia
    > 3/ dodatkowy checkbox do wyswietlania/ukrywania codziennych kapitalizacji

    Napiszcie do nich, by wprowadzili podsumowanie salda wszystkich kont,
    tak jak zrobił to mbank. Może jak więcej osób z tym do nich się
    zgłosi, to szybciej to zrealizują?

    pzdrwm
    luc