  • 1. Data: 2008-12-20 11:29:03
    Temat: Eurobank Premium Club promocja 5 tys pkt
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    Eurobank mial taka promocje ze za wydanie 5x po min 100zl ich karta PC do
    15.12 mieli dac 5 tys pkt PC.
    Czy ktos dostal? Bo ZTCP to mieli to zrobic po zakonczeniu promocji czyli
    15.12?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2008-12-20 13:46:29
    Temat: Re: Eurobank Premium Club promocja 5 tys pkt
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

> [...]
    > 15.12 mieli dac 5 tys pkt PC.
    > Czy ktos dostal? Bo ZTCP to mieli to zrobic po zakonczeniu promocji czyli

    nie później niż do 31.12
    Ja jeszcze nie dostałem.

  • 3. Data: 2009-01-04 12:23:36
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:giissu$tn5$1@news.dialog.net.pl, *Szymon* wrote:

    > nie później niż do 31.12
    > Ja jeszcze nie dostałem.

    Czy cos sie zmienilo? Bo ja takze nadal nie mam - juz wysmarowalem maila z
    pytaniem do PC o co biega...

  • 4. Data: 2009-01-04 15:03:54
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 4 Sty, 13:23, "darnok" <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > Czy cos sie zmienilo? Bo ja takze nadal nie mam - juz wysmarowalem maila z
> [...]

    Również wysłałem maila do Premium Club, ale w formie reklamacji.
    Regulamin to regulamin, obowiązuje wszystkich, nie tylko członków
    programu, ale też organizatorów powinien obowiązywać przede wszystkim.

  • 5. Data: 2009-01-05 17:47:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gjq9s1$gph$1@atlantis.news.neostrada.pl, *darnok* wrote:

    > Czy cos sie zmienilo? Bo ja takze nadal nie mam - juz wysmarowalem
    > maila z pytaniem do PC o co biega...

    Nie wiem czy sami sie za to wzieli czy kwestia napisanego maila-reklamacji,
    ale ja swoje 5 tysi dzis dostalem. :-)