  • 11. Data: 2011-04-05 12:35:51
    Temat: Re: Eurobank - 1,95 za kartę, zwrot będzie po 5 kwietnia
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 01 Apr 2011 09:36:12 +0200, Jarek Andrzejewski

    >Świeża informacja z chatu:

    14:31:33 Ja
    dzień dobry; kiedy Bank ma zamiar oddać pobraną opłatę na kartę
    debetową?
    14:31:50 Aleksandra Waluskiewicz:
    Jeśli został spełniony warunek bezpłatnego używania karty, opłata
    będzie automatycznie zwrócona po 5. dniu miesiąca następnego.
    14:32:21 Ja
    czyli np. 27-ego?
    14:32:26 Ja
    albo 30-go?
    14:32:30 Ja
    albo za rok?
    14:32:44 Aleksandra Waluskiewicz:
    Będzie to na pewno w tym miesiącu, nie za rok.
    14:32:51 Ja
    czy Bank deklaruje jakiś termin?
    14:33:15 Aleksandra Waluskiewicz:
    Nie, nie jestem w stanie podać konkretnego dnia, kiedy opłata zostanie
    zwrócona.
    14:33:30 Ja
    dobre i to :-)
    14:33:34 Ja
    miłego dnia
    14:33:46 Aleksandra Waluskiewicz:
    Dziękuję również za rozmowę.

  • 12. Data: 2011-04-07 17:56:11
    Od: MCMX <s...@s...pl>

    No to cos sie jednak zmienilo, bo gdy dzis zauwazylem, ze kasy nie
    zwrocili, to znow zagadalem na czacie:

    19:47:40 JA:
    Witam, chcialbym dowiedziec sie kiedy nastepuje zwrot prowizji za
    posiadanie karty, jesli spelnione zostaly warunki jej zwrotu

    19:48:03 JA:
    prowizje pobrano 31.03 i do dzis nie otrzymalem jej zwrotu

    19:51:52 Konsultantka EB:
    Niestety na chwilę obecną nie posiadam dokładego terminu dokonania zwrotu,
    gdyż zwrot taki będzie dokonywany w kwietniu pierwszy raz.

    Czyli nikt nic nie wie :)

  • 13. Data: 2011-04-08 07:57:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 7 Apr 2011 19:56:11 +0200, MCMX <s...@s...pl> wrote:

    >No to cos sie jednak zmienilo, bo gdy dzis zauwazylem, ze kasy nie
    >zwrocili, to znow zagadalem na czacie:

    U mnie:

    07-04-2011 07-04-2011 Przelew przychodzący wewnętrzny
    Euro Bank Spółka Akcyjna
    Zwrot opłaty za posiadanie karty JAROSŁAW ANDRZEJEWSKI
    1,95

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski