  • 1. Data: 2003-02-19 21:35:07
    Temat: E-superkonto, pytanko dla posiadaczy
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Czy w pakiecie startowym powinienem otrzymac karte do bankomatu ? Jesli
    nie to jak ja sie "wyrabia" ? Jakos nie moge znalesc konkretnych info
    na stronie www PKO BP.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-02-19 22:08:41
    Temat: Re: E-superkonto, pytanko dla posiadaczy
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Slawek <s...@p...fm> writes:

    > Czy w pakiecie startowym powinienem otrzymac karte do bankomatu ?

    Tak. W regulaminie jest napisane, co pakiet startowy zawiera, w
    szczegolnosci "karte PKO Ekspres" - naprawde jest to karta VISA
    Electron (z niskimi limitami wyplat...).

    Tylko ja nie wiem, czy oni jeszcze te konta zakladaja - teraz "na
    topie" jest Inteligo.

    MJ

  • 3. Data: 2003-02-20 00:33:53
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> naskrobal(a) w

    > Tak. W regulaminie jest napisane, co pakiet startowy zawiera, w
    > szczegolnosci "karte PKO Ekspres" - naprawde jest to karta VISA
    > Electron (z niskimi limitami wyplat...).

    O no to ciekawie bo do mojego zestawu najwyrazniej zapomnieli dolozyc
    karte ;(

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 4. Data: 2003-02-20 12:31:37
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    Slawek wrote:

    > Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> naskrobal(a) w

    > O no to ciekawie bo do mojego zestawu najwyrazniej zapomnieli dolozyc
    > karte ;(

    Mój brat też nie dostał, bo jak się okazało w formularzu nie
    zadeklarował comiesięcznych wpłat - jest to taka niespodziewanka od tego
    "banku"

    Przemek

  • 5. Data: 2003-02-20 15:24:50
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl> naskrobal(a) w

    > Mój brat tez nie dostal, bo jak sie okazalo w formularzu nie
    > zadeklarowal comiesiecznych wplat - jest to taka niespodziewanka
    > od tego "banku"

    Ja nie wiem ile bede i kiedy wplacal. Moge wplacic w miesiacu i
    5000zl, a moge i nic nie wplacic. Ustawilem smieszna kwote w skali
    rocznej tj. 20zl tak na odczepnego. Zadzwonie jutro jesli okarze sie,
    ze karty nie dostane to bede chyba musial podziekowac temu "bankowi".

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 6. Data: 2003-02-20 15:56:11
    Od: "SCz" <n...@a...pl>

    Zadzwonie jutro jesli okarze sie,
    > ze karty nie dostane to bede chyba musial podziekowac temu "bankowi".

    Proponuje rzeczywiscie podziekowac, bo ePKO ma przestac istniec (kiedys byla
    mowa o I kwartale, teraz o II kwartale tego roku) a jego uzytkownikom ponoc
    ma zostac zaproponowana przeprowadzka do Inteligo.

    Seb

  • 7. Data: 2003-02-20 18:12:28
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    tak

  • 8. Data: 2003-02-21 14:42:29
    Temat: Wyjasnienie...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Przy deklaracji mniejszych wplywow niz 50zl/m-c karty sie nie
    otrzymuje. Mozna wystapic o karte jednak jest to koszt dodatkowy 10zl.
    No niemila niespodzianka jak na poczatek, ale coz nie moge za bardzo
    teraz zmienic banku... Mam nadzieje, ze nic podobnego mnie juz z ich
    strony nie spotka chociaz... Sa 2 wersje konta dla uczniow/studentow i
    doroslych. Ja chce wersje dla uczniow (3zl miesiecznie za prowadzenie
    konta), ale nigdzie sie tego nie deklarowalo w formularzu wiec i pewnie
    tu sie okarze, ze przyjdzie mi placic jak za doroslego.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 9. Data: 2003-02-22 14:59:38
    Temat: Re: Wyjasnienie...
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 21 Feb 2003 14:42:29 +0000 (UTC), Slawek <s...@p...fm>
    wrote:

    >. Ja chce wersje dla uczniow (3zl miesiecznie za prowadzenie
    >konta), ale nigdzie sie tego nie deklarowalo w formularzu wiec i pewnie
    >tu sie okarze, ze przyjdzie mi placic jak za doroslego.

    Tez chcialem zalozyc wersje studencka - zalaczajac do wniosku kopie
    legitymacje (dysponentka oczywiscie zapewniala, ze to wystaczy) i
    policzyli sobie 9zl za prowadzenie. Dzisiaj zadzwonilem, stwierdzili
    ze pomylka i poprawia :/

    A w pakiecie startowym zamiast karty mialem karteczke, ze karta
    przyjdzie osobno.
    Nie przyszla. Zamowili ja dopiero po telefoniczej interwencji.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-02-22 17:38:26
    Temat: Wiedzialem...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Nastepna rzecz o ktorej zapomnieli poinformowac na swojej www... Pisze,
    ze dla uczniow i studentow jest taniej bo tylko 3zl m-c za prowadzenie
    konta. Dzwonie, zeby mnie zapisali jako ucznia, a typ mowi, ze to sie
    tylko tyczy szkol policealnych itp, a juz takiego liceum na przyklad
    nie obejmuje :/ 2-3 miechy i rezygnuje. Potrzebne mi narazie to konto
    tylko. Pytanko jak zrezygnowac z konta internetowego ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167