  • 1. Data: 2003-02-19 20:15:18
    Temat: Citibank mnie wnerwil
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    W grudniu (pod koniec) zlozylem wnosek o karte kredytowa VISA Classic.
    Jakies 2 tygodnie temu dzownil do mnie jakis gosciu z Citibanku i powiedzial
    ze wszystko zostalo zaakceptowane i ze lada dzien wysla do mnie karte, pin
    itd a juz teraz uruchamiaja rachunek dla tej karty.

    2 dni temu dostalem pismo od Citibanku, ze bardzo im przykro ale odrzucili
    moj wniosek.
    Ok, maja prawo, moga nawet nie podac przyczyny - takie maja zasady.
    Ale dlaczego do cholery ktos do mnie wczesniej dzwonil i powiedzial ze
    wszystko jest ok ?
    Straszny burdel tam musza miec. Ktos sie spotkal z czyms takim ?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-19 21:32:59
    Temat: Re: Citibank mnie wnerwil
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > Straszny burdel tam musza miec. Ktos sie spotkal z czyms takim ?

    Nie
    Jak narzie wszystko OK
    Wniosek zlozony 22.01
    31.01 kartr juz mialem w domu. W ten sam dzien zamowilem dodatkowa dla zony
    i dostalem ja za darmo 5.02

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 3. Data: 2003-02-23 07:26:26
    Od: a...@w...pl

    > Straszny burdel tam musza miec. Ktos sie spotkal z czyms takim ?
    >
    > Marcin

    z czyms lepszym:
    Wplacilam na konto 20 zlotych, do domu dostalam rozliczenie transakcji z
    tekstem:
    wplacono: 20zl
    zaksiegowano: 15 zl
    Okazalo sie, ze pani sobie zle zaksiegowala.

    ok, 5 zloty to jeszcze nie majatek, a moje 5 zeta mi juz oddali.
    Za kilka dni dostalam informacje, ze Citybank zrealizowal czek, ktory im dalam:
    Czek mial wartosc 205 USD,
    na konto wplynelo: 100 USD.
    Po zlozeniu reklamacji bank zadzwonil do mnie z wyjasnieniem. Okazuje sie, ze
    za realizacje czeku, ktory jak twierdzi City, zostal przeslany do USA bez
    posrednikow prosto do banku emitenta (PCMorgan - współściciel City) (czyli za
    realizacje SWOJEGO czeku), tamten bank pobral prowizje 100 USD !! (czyli 50%
    wartości czeku).
    Ludzie, ktorzy maja rachunek w PCMorgan i wystawili mi ten czek, twierdza ze
    tak sie nie moglo stac.
    Plakac mi sie chce.
    Bede miala to wyjasnienie Citybanku na pismie.
    Co moge z tym zrobic?

  • 4. Data: 2003-02-24 13:21:38
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > wszystko jest ok ?
    > Straszny burdel tam musza miec. Ktos sie spotkal z czyms takim ?

    Miałem niemal to samo. Zadzwonili do mnie, że mają ofertę dla stałych klientów
    (ich visę miałem od dobrych kilku lat). Zaznaczam, że była to ich inicjatywa -
    nie moja. Zaproponowali MasterCard'a z dodatkowym limitem. Przysłali babeczkę
    wypełniliśmy wniosek. Zadzwoniłem do nich po 2 tyg. od złożenia wniosku (akurat
    wyjeżdżałem do Belgii, więc MasterCard by się przydał) i potwierdzili, że karta
    jest już w drodze. Zdziwiłem się tak jak ty, gdy dostałem odmowę.

    Była to jakby nie było ich inicjatywa. Po tym zdziwiłem się jeszcze dwa razy.
    Raz, jak zadzwoniła babeczka i powiedziała, że potrzebuje kilku dokumentów do
    mojego wniosku (przypominam - który został już odrzucony). Przeczytałem jej nr.
    referencyjny z odmowy, a ona na to, że nie ma u niej śladu, żeby coś było z tym
    wnioskiem nie tak. Potem taką samą prośbę, z takim samym numerem referencyjnym
    dostałem pocztą. Oczywiście olałem ich, tym bardziej, że ten ichni MasterCard
    bez żadnych rewelacji. Jedno jest pewne - bajzel mają nieziemski.

    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-24 14:34:43
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@n...net> napisal w

> [...]
    > Ok, maja prawo, moga nawet nie podac przyczyny - takie maja zasady.
    > Ale dlaczego do cholery ktos do mnie wczesniej dzwonil ...

    Takim lub bardzo podobnym. Mnie kiedyś nachodził akwizytor Citibanku,
    namawiał na KK, spisywał dane, podsuwał formularze - a potem było jak u
    Ciebie: nie muszą się tlumaczyć.

    No nie muszą. Ale teraz zaczynam podejrzewać, że to kolejny ich pomysł
    na badanie rynku. Poprzedni przypadek jest opisany w
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030217/p
    rawo/prawo_a_1.html

    Pozdrawiam
    Marta