  • 1. Data: 2002-02-07 00:42:31
    Temat: Dziwny rodzaj operacji [mbank]
    Od: "Karol" <i...@z...com.pl>

    Witam wszystkich.
    Dostałem dzis przelew na konto z mbanku i cos mnie zdziwiło - jako
    rodzaj operacji podane jest:
    SYTUACJA WYJĄTKOWA - UZNANIE

    co to znaczy?

    pzdr.
    Karol

  • 2. Data: 2002-02-07 07:30:55
    Temat: Re: Dziwny rodzaj operacji [mbank]
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

    > Dostałem dzis przelew na konto z mbanku i cos mnie zdziwiło - jako
    > rodzaj operacji podane jest:
    > SYTUACJA WYJĄTKOWA - UZNANIE
    >
    > co to znaczy?

    Tez mialem podobny przypadek.

    Zakupy w merlin.pl i jakies bledy w autoryzacji ekarty.
    Oczywiscie transakca odrzucoan przez ecard. Nastepnie srodki na koncie
    zostaly zablokowane, a po tygodniu zdjete z konta !? Po jakims czasie
    pieniazki wrocily z takim wlasnie tytulem przelewu.

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk