  • 11. Data: 2012-09-12 09:53:55
    Temat: Re: Dlaczego tak nalega?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 05 Sep 2012 21:36:03 +0200, Grzexs wrote:

    > Zależy z czego gość ma większy profit, albo z czego leży mu plan.

    Czyli woli miec zero prowizji (bo jak juz obiecam ze sobie pojde, to
    pojde), niz sama za hipo?

    Tresowani sprzedawcy coraz bardziej mnie fascynuja :-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2012-09-12 11:19:54
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 12.09.2012 o 09:53 Michal Tyrala <w...@b...com.pl> pisze:

    > Czyli woli miec zero prowizji (bo jak juz obiecam ze sobie pojde, to
    > pojde), niz sama za hipo?
    >
    > Tresowani sprzedawcy coraz bardziej mnie fascynuja :-)

    Być może prowizję ma wypłacaną w zależności od wykonania pozostałych
    składowych planu.
    Niezbadany jest tok myślenia korporacyjnych decydentów.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef