  • 1. Data: 2002-08-14 12:34:56
    Temat: Dlaczego na stronach mBanku nie ma nigdzie adresu e-mail do nich?
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    Swojego czasu zapragnąłem wyłać e-maila do banku internetowego mBank.
    Przejrzałem dokładnie cały serwis http://www.mbank.com.pl/ i niestety
    nigdzie nie natrafiłem na adres e-mail do nich. Jedyna forma kontaktu
    z nimi przez internet, to formularz zamieszczony na ich stronie.
    Publikują też jeden adres e-mail a...@m...com.pl jednak jak
    wynika z opisu na stronie, na której został umieszczony służy on jedynie
    do nadsyłania sugestii dotyczących "Pytań i odpowiedzi".

    Zastanawiam się dlaczego mBank nie podaje nigdzie w swoim serwisie
    tak podstawowej informacji jak adres e-mail?
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 2. Data: 2002-08-14 12:53:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zastanawiam się dlaczego mBank nie podaje nigdzie w swoim serwisie
    > tak podstawowej informacji jak adres e-mail?

    Moze dlatego, ze uzywajac ich formularza jestes zmuszony podac wszystkie
    swoje dane (IP itp ;) A z mailem to roznie bywa... :)))

    Sprobuj moze tego: (stamtad dostalem odpowiedz na swje pytane zadane via
    WWW)

    i...@m...com.pl

  • 3. Data: 2002-08-14 13:39:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <s...@v...ci.uw.edu.pl> Jacek Grodzki napisał(a):

> [...]
    >
    > Zastanawiam się dlaczego mBank nie podaje nigdzie w swoim serwisie
    > tak podstawowej informacji jak adres e-mail?

    Email bajka, spróbuj znaleźć adres snail-mail.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-08-14 13:42:56
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .
    [...]

    > Email bajka, spróbuj znaleźć adres snail-mail.
    Strzelam, na umowie konta którą dostałeś?

    KJ

  • 5. Data: 2002-08-14 13:59:25
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajdmjs$pn9$1@news.tpi.pl> Kamil Jońca napisał(a):
    > Strzelam, na umowie konta którą dostałeś?

    Znajdź na ich WWW. Ja znalazłem dopiero gdzieś w jednym z paragrafów jednego z
    regulaminów.

  • 6. Data: 2002-08-15 23:29:30
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > Moze dlatego, ze uzywajac ich formularza jestes zmuszony podac wszystkie
    > swoje dane (IP itp ;) A z mailem to roznie bywa... :)))

    nie jestes zmuszony :)
    a nawet chyba prosciej ukryc ip wysylajac wiadomosc przez ten formulaz
    niz maila z programu pocztowego

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 7. Data: 2002-08-21 14:13:23
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <ajdjre$fhu$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:

> [...]
    > swoje dane (IP itp ;) A z mailem to roznie bywa... :)))
    > Sprobuj moze tego: (stamtad dostalem odpowiedz na swje pytane zadane via

    Teraz to ja już znam ich adres. Ciekawi mnie dlaczego oni
    nie publikują swojego adresu na własnych stronach.