  • 11. Data: 2009-05-04 20:04:27
    Temat: Re: Dieter jak tam twoj Dragowski...?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    A tak swoja droga to nie wkurwia Was zawieszanie notowan na miesiac?
    Chronienie spekulantow przed nimi samymi. Jak chca handlowac to niech se
    handluja nawet i powietrzem, ich sprawa.

  • 12. Data: 2009-05-04 20:09:30
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > A tak swoja droga to nie wkurwia Was zawieszanie notowan na miesiac?
    > Chronienie spekulantow przed nimi samymi. Jak chca handlowac to niech se
    > handluja nawet i powietrzem, ich sprawa.

    Przecież chodzi o to, że się Sobol nie załapał i mści się jak może. Ten
    człowiek ma mętne pojęcie o rynku stąd takie przewały robi z kolesiami.
    Dombrek

  • 13. Data: 2009-05-04 20:11:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pewnie, ze wkurwia.

    D.

  • 14. Data: 2009-05-04 20:11:41
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Napisz na maila, bo do Ciebie nic nie dochodzi.

    D.

  • 15. Data: 2009-05-05 11:52:07
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Moo" <m...@w...net> napisał w wiadomości

    > "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message

    > Zwazywszy, ze pisales na dzien przed zawieszeniem, ze kupiles to
    faktycznie
    > nie masz strat....-;))))

    Coś nie komentujesz dzisiejszego +21% i - póki co - +34% na widłach.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 16. Data: 2009-05-05 13:10:26
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Co u Ciebie?

    D.

  • 17. Data: 2009-05-05 13:46:26
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Co u Ciebie?

    TKO 45%. Kiedy ich znów spuszczają ze smyczy?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 18. Data: 2009-05-06 05:59:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak cos ma rosnac, to i Sobek tego nie zlamie.

    D.

  • 19. Data: 2009-05-06 10:42:17
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
    > Jak cos ma rosnac, to i Sobek tego nie zlamie.
    >
    > D.

    widze ze wlasnie znowu rosnie.
    Co ma plywac-nie utonie.
    Wlasciwie to Dragowski jest przyjacielem spekulantow.
    Pewnie da sie na nim zarobic jesli czlek jest chibki w tancu.
    A to wiadomo- najlepiej oddaje przyslowie rosyjskie-

    Plochomu tancioru i jajca mieszajut

    fatso

  • 20. Data: 2009-05-07 11:39:07
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Czy juz zrealizowales ten mega zysk?...-;)))))))

    Halo halo, jest tam kto?
    Może byś jakiś żarcik rzucił o ADD? :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"