  • 1. Data: 2009-05-03 19:48:14
    Temat: Gdzie te chŁopy
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Kiszący od paru miesięcy karkosikowe śmieci wraz z wodzem stada i "Alchemią
    " w powolnym wzroście.

  • 2. Data: 2009-05-04 07:23:19
    Temat: Re: Gdzie te chŁopy
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Kiszący od paru miesięcy karkosikowe śmieci wraz z wodzem stada i
    > "Alchemią " w powolnym wzroście.

    Alchemia miala swoje minimum cos okolo 5,2zl a dzis jest 2zl wiecej...A ty
    gamoniu pewnie dalej nic na niczym nie zarabiasz....

  • 3. Data: 2009-05-04 11:19:28
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Mieciu.AP Szuszczkiewicz wrote:

    > Witam!
    > Kiszący od paru miesięcy karkosikowe śmieci wraz z wodzem stada i
    > "Alchemią " w powolnym wzroście.

    skotan od minimum urósł o ~75%. wiem bo mam. wygląda na to, że dzisiaj
    rozpędza się do dalszego wzrostu. ale oczywiście nie naganiam.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-05-04 12:18:09
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "mwojc" <m...@N...lodz.pl> wrote in message

    > skotan od minimum urósł o ~75%. wiem bo mam. wygląda na to, że dzisiaj
    > rozpędza się do dalszego wzrostu. ale oczywiście nie naganiam.
    >
    > --
    > Marek

    A co ty tam piszesz Miciu to jest takie pierdola co nawet jak ALchemia
    wzrosla 1000% to stal, patrzyl i zaklinal.....Kiedys dostal po dupie na
    jakiejs spolce Romana i nie wybaczy mu tego do konca zycia, ze byl
    najwiekszym gamoniem forum w czasach hiper hossy....

  • 5. Data: 2009-05-04 16:54:36
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 03-05-2009 o 21:48:14 Mieciu.AP Szuszczkiewicz
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Kiszący od paru miesięcy karkosikowe śmieci wraz z wodzem stada i
    > "Alchemią
    > " w powolnym wzroście.

    moglbys przyblizyc o co Ci chodzi?
    odpowiadajac chociaz troche: moze sprzedali htm po 30 i wskoczyli znow <2?
    i tak z kazda..., moze ciesza sie lepszym zdrowiem niz kiszacy odlewnie,
    krosno, toore, dude, bioton, swarzedz, polcolorit, beefsan, capital,
    vistule i wiele innych.
    co ma piernik?