  • 1. Data: 2008-10-27 23:47:09
    Temat: Deutsche Bank PBC S.A -- karta kredytowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Deutsche Bank PBC S.A -- karta kredytowa.
    Może ktoś ma ochotę na podzielenie się opiniami?

    Jest za freeko, o ile się nią co najmniej raz zapłaci
    w ciągu miesiąca od defloracji czy innej inicjacji...
    (i bierze udział w losowaniach)

    Są tu pułapki? :) Na moje oko -- nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-10-28 20:27:49
    Temat: Re: Deutsche Bank PBC S.A -- karta kredytowa
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ge5jul$cp2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > w ciągu miesiąca od defloracji czy innej inicjacji...
    > (i bierze udział w losowaniach)
    >
    > Są tu pułapki? :) Na moje oko -- nie ma.

    hmm a co tu pisać.. poczytaj warunki umowy i tyla. Free jest przez rok.
    Miałem tak golda, dochodziły do tego ubezpieczenia itp... w przeciwieństwie
    do mBanku sami pobierali zgodnie z ustaleniami (ja decydowałem kiedy) kaskę
    na koniec okresu rozliczeniowego, ogólnie zadowolony byłem ale potem szkoda
    mi było kasy, nie zależy mi na świecidełkach ;-)

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2008-10-28 20:46:18
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Irokez <h...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    szkoda
    > mi było kasy, nie zależy mi na świecidełkach ;-)

    miałes golda MC ponad rok ?? to ciekawe, bo wydaja go dopiero od tego
    mesiąca...

  • 4. Data: 2008-10-28 21:09:15
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Paź, 21:46, "Seba" <b...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > kaskę
    > szkoda

    > miałes golda MC ponad rok ?? to ciekawe, bo wydaja go dopiero od tego

    Irokez najwidoczniej miał obciążeniówkę. Dla niego to była karta
    kredytowa.

  • 5. Data: 2008-10-28 21:56:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" ge7t3b$ps5$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > decydowałem kiedy) kaskę na koniec okresu rozliczeniowego, ogólnie zadowolony byłem
    ale potem szkoda mi było kasy, nie zależy mi

    No właśnie (obciążeniówka czy kredytówka) UB_zpieczenie obowiązkowe czy
    nie i czy trzeba je wyłączać, jeśli nie jest obowiązkowe? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-10-29 05:49:29
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > miałes golda MC ponad rok ?? to ciekawe, bo wydaja go dopiero od tego
    > mesiąca...

    Sorki, nie dopisałem VISA Gold.

    A ubezpieczenie czy wyłaczać? Nie wiem jak w tym produkcie ale tam nie
    wyłaczałem bo były koszty leczenia w razie wypadku za granicą itp.. a
    wszystko w ramach karty bez dodatkowych opłat.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2008-10-29 08:36:24
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > No właśnie (obciążeniówka czy kredytówka) UB_zpieczenie obowiązkowe czy
    > nie i czy trzeba je wyłączać, jeśli nie jest obowiązkowe? :)

    kredytowka bezplatnie pod warunkiem dokonanie 1 transakcji w ciagu miesiaca
    od aktywacji, z ubezpieczen mozna zrezygnowac wtedy jest bezplatnie caly rok
    (no chyba ze zaczniesz rozbic zmiany typu zmiana cyklu rozliczeniowego,
    kilkukrotne zmiany PIN itp - bo doczytalem ze za to sa oplaty)

  • 8. Data: 2008-10-29 13:31:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Seba" ge97a8$6mn$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > (no chyba ze zaczniesz rozbic zmiany typu zmiana cyklu rozliczeniowego,
    > kilkukrotne zmiany PIN itp - bo doczytalem ze za to sa oplaty)

    Dzięki -- czyli okres ;) trzeba ustalić na samym początku...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-10-29 16:51:57

    On 29 Paź, 06:49, "Irokez" <h...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wyłaczałem bo były koszty leczenia w razie wypadku za granicą itp.. a
    > wszystko w ramach karty bez dodatkowych opłat.

    Przed godziną dostałem z oddziału banku warunki ubezpieczenia
    podróżnego. Ubezpieczenie jest ważne jedynie pod warunkiem opłacenia
    podróży kartą. To jest jedyny koszt, jaki się ponosi. Reszta warunków
    ubezpieczenia jest w porządku. Ubezpieczycielem jest CU. Poza tym
    ubezpieczenie podróżne jest bezpłatne, więc wyłączanie go jest
    bezcelowe.