  • 1. Data: 2004-11-28 01:04:04
    Temat: [Deutsche Bank] Ktora placowka przyjazna w Wawie?
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze polecic, ktora placowka DB w Warszawie jest przyjazna klientowi i
    nie ma w miare kolejek oraz nie robia problemow zbytnich przy skladaniu
    wnioskow o karty/kredyty, itp?

  • 2. Data: 2004-11-28 21:37:43
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "gilberto" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    klientowi i
    > nie ma w miare kolejek oraz nie robia problemow zbytnich przy skladaniu

    Jana Pawla 70, nigdy nie czekalem, a jak byla przedemna osoba to przychodzil
    dyrektor i on mnie obslugiwal
    Private& Business Clients

    Szybko jest sie obslugiwanym jesli masz troche wiecej w kieszeni, ale jesli
    nie masz to w miare szybko zostaniesz obsluzony
    Co do karty to nie wiem jak sa zalatwiane sprawy.
    Ale w DB powinna wszedzie byc plynna obluga bo ma malo klientow ten bank.