  • 11. Data: 2009-02-07 22:05:35
    Temat: Re: Czy to początek dużego odbicia?
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Pester <p...@o...pl> napisał(a):

    A w sytuacji krachu gospadarczego calego swiata, gdy wiadomo powszechnie ze
    i tak bedzie spadac i spadac (z niewielkimi korektami od czasu do czasu) -
    spodziewanie sie odbicia i wzrostu kursow o 40-50% stanowi swiadectwo
    bezradnosci i zludnej nadziei czlowieka ktory zainwestowal i czeka az mu sie
    inwestycja zwroci.

    Odbicie rynku o ok. 50% jest pewne i wynika z AT oraz danych historycznych
    wszystkich dotychczasowych krachów oraz okresów silnych i długotrwałych spadków.
    Gdybym napisał, że wkrótce wróci silna hossa to byłaby to konfabulacja i
    pobożne życzenia. Natomiast silne odreagowanie na światowych giełdach w
    średnim terminie jest bezdyskusyjne bo taka jest natura rynków finansowych.
    Tak było w 1998r. po kryzysie rosyjskim, tak było jesienią 2001r. gdy trwała
    silna bessa. Tak było nawet w 1932r. gdy rozpoczął się silny trend wzrostowy
    po 3-letnich ogromnych spadkach na giełdzie amerykańskiej.

    Zamiast robić z siebie pośmiewisko i pisać bzdury sięgnij do danych
    historycznych.

  • 12. Data: 2009-02-07 22:07:16
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie znasz czlowieku miliarderow rosyjskich, ani ich zwyczajow...

    Bo to nie są miliarderzy "z krwi i kości" którzy zawdzięczają swoje
    "miliardy" wolnemu rynkowi i cięzkiej pracy, tylko są to byli/aktualni
    wspópracownicy SB czy tam wywiadu typu nasz Kulczyk, Gudzowaty, Solorz,
    Walter, czarnecki, Krauze którzy kasę zdobyli na skutek mafijnych powiązań
    tego "pseudobizbesu" z polityką (zamówienia rządowe, handel paliwami itd.
    itp...).

    Endriu

  • 13. Data: 2009-02-07 22:17:24
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    > Mylisz sie.

    Jeśli masz czas i znasz angielski to obejrzyj sobie

    http://www.youtube.com/watch?
    v=UgHZHwyUdM8&feature=PlayList&p=3E4D2522569BE40E&in
    dex=2&playnext=3&playnext
    _from=PL

    Możesz sobie też wygooglować Marko Rodin
    Przekonasz się jak niesamowite pomysły mają ludzie. Próbują zdefiniować i
    opisać Boga. Byłbym zdziwiony, gdyby nie byłoby nikogo, kto nie znalazł
    jeszcze formuły na zachowanie giełdy. Tylko, że ci tego nigdy nie zdradzi,
    bo to byłby koniec giełdy.

  • 14. Data: 2009-02-07 22:23:42
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Endriu"

> [...]
    > tego "pseudobizbesu" z polityką (zamówienia rządowe, handel paliwami itd.

    Zgadza sie. Ale gracze gieldowi tez chca sie dorobic tanim kosztem a nie
    dzieki ciezkiej pracy.

    Pester

  • 15. Data: 2009-02-07 22:25:14
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    " kc"

    > Myślę, że tu się mylisz. Jestem przekonany, że wszystko na tym świecie da
    > się opisać liczbami. Nawet zachowanie tego obrzydliwego miliardera. Na
    > razie
    > jeszcze nie wiemy jak, ale sadzę, że są tacy, którzy są blisko. Ten świat
    > nie jest chaosem i na wszystko istnieje formuła, tylko trzeba ją znaleźć.
    > Może stosujemy niewłaściwe cyfry?

    Pieprzysz jak nakrecony. Nawet pogody nie da sie przeiwidziec dokladnie na
    dalej niz na 3 dni, a ty chcesz liczbami opisywac zjawiska psychiczne i
    zachowania ludzi.

    Pester

  • 16. Data: 2009-02-07 22:26:47
    Temat: Re: Czy to poczatek duzego odbicia?
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    <l...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > Pester daj sobie spokoj z gielda bo strasznie nerwowy jestes. A i kup
    > sobie PKOBP w poniedzialek na 3 dni

    Dobra kupie "na niby". Ale jak przegram to obiecuje ze ci leb urwe.

    Pester

  • 17. Data: 2009-02-07 22:31:42
    Od: gmyra <g...@g...pl>

    Pester pisze:
    > "Endriu"

    > Zgadza sie. Ale gracze gieldowi tez chca sie dorobic tanim kosztem a nie
    > dzieki ciezkiej pracy.

    Przykłady ciężkiej pracy: uprawa roli, kopanie dołów. Dużo można się
    "dorobić"? Aaa - pewnie powiesz, że chodzi Ci o ciężką pracę
    intelektualną? A co powiesz na godziny analiz, obliczeń, testów, nauki?
    To już podchodzi pod "ciężką pracę"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikołaj

  • 18. Data: 2009-02-07 22:32:03
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > Odbicie rynku o ok. 50% jest pewne i wynika z AT oraz danych historycznych

    Kiedy ci wlasnie tluacze ze wszelkie analizy AT mozesz sobie teraz wsadzic
    gdzies. To juz nie dziala.
    Kiedy stado baranow leci w kierunku przepasci, zadna sila go nie powstrzya
    ani zadne AT.

> [...]
    > wzrostowy
    > po 3-letnich ogromnych spadkach na giełdzie amerykańskiej.

    Ale teraz tak nie bedzie, bo kryzys jest na miare tego z lat 20/30-tych
    ubieglego stulecia, a nie na miare podanych przez ciebie minikryzysikow.

    Zamiast robić z siebie pośmiewisko i pisać bzdury sięgnij do danych
    dotyczacych historii Wielkiego Kryzysu.

    Ja oczywiscie, jako Polak, tez mam nadzieje, ze nas jako kraj ominie oko
    tajfunu, ale to tez takie troche pobozne zyczenie.

    Pester

  • 19. Data: 2009-02-07 22:38:23
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "gmyra"

    > Aaa - pewnie powiesz, że chodzi Ci o ciężką pracę intelektualną? A co
    > powiesz na godziny analiz, obliczeń, testów, nauki? To już podchodzi pod
    > "ciężką pracę"?

    No jasne.

    Pester

  • 20. Data: 2009-02-07 23:00:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Stary, gdyby ten trading czy gra na gieldzie byly takie proste, to nikt by
    sobie dupy nie zawracal jakims lazeniem do roboty tylko wszyscy siedzieliby
    przy porannej kawie i klikali myszkami skladajac zlecenia.

    D.