  • 1. Data: 2011-11-18 08:25:55
    Temat: Czy są jeszcze jakieś sposoby na przelewy z karty kredytowej?
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich!

    Jako posiadacz dosyć sporego limitu na KK mBanku zasmuciłem się wiadomością o
    zablokowaniu pod koniec miesiąca przelewów z karty poprzez Bluecash. Bardzo
    dobrze mi się żyło z tandemem mBank/Bluecash/Paribas i nie chciałbym tego
    owocnego współżycia przerywać.

    Stąd moje pytanie - czy istnieją jeszcze jakiekolwiek sposoby wykonywania
    darmowych (lub niskopłatnych) przelewów z KK mBanku na inne rachunki? W sieci
    czasem ktoś coś przebąknie o 'dwóch kontach Allegro' lub 'stronach do gry w
    pokera' ale bez konkretów i bez potwierdzeń. Więc jak to jest? Czy może już
    jednak nie ma?

    Pozdrawiam wszystkich, M.

  • 2. Data: 2011-11-19 21:42:32
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-11-18 09:25, m...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > dobrze mi się żyło z tandemem mBank/Bluecash/Paribas i nie chciałbym tego

    Gdzies oficjalnie o tym napisali?

  • 3. Data: 2011-11-19 22:25:08
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-19 22:42, fReLuZ pisze:

    > Gdzies oficjalnie o tym napisali?

    Na forum mBanku jego pracownik poinformował, że przelewy z KK na
    bluecashu będą działać tylko do końca listopada.

  • 4. Data: 2011-11-20 22:09:19
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasem ktoś coś przebąknie o 'dwóch kontach Allegro' lub 'stronach do gry
    > pokera' ale bez konkretów i bez potwierdzeń. Więc jak to jest? Czy może

    przelew może nie, ale darmowa gotówka jest możliwa.
    np. zakup i zwrot towaru w castoramie.

    Jacek

  • 5. Data: 2011-11-20 23:51:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek" jabtqj$6mq$...@i...gazeta.pl

    > przelew może nie, ale darmowa gotówka jest możliwa.
    > np. zakup i zwrot towaru w castoramie.

    Czy ktoś nam płaci za śledzenie dziur, którymi można czerpać?...
    Można tak radzić na privie. Na grupie można pisać o tym, że
    była dziura, nie że jest...

    -=-

    IMO jeśli banki chcą mieć nas za testerów -- niech nam płacą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-11-21 07:47:38
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek <s...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > przelew może nie, ale darmowa gotówka jest możliwa.
    > np. zakup i zwrot towaru w castoramie.
    >
    > Jacek

    To niestety mało praktyczny sposób, raz, że wymaga pojawienia się w Castoramie i
    poświęcenia sporej
    ilości czasu (korki na drogach, korki w kasach, korki w punktach obsługi klienta),
    dwa, że przy sumach
    kilkudziesięciu tysięcy złotych to bardzo mało prawdopodobne, żeby się udało więcej
    niż raz czy dwa ;)

    M.

  • 7. Data: 2011-11-21 07:49:59
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]
    > była dziura, nie że jest...
    >
    > -=-
    >
    > IMO jeśli banki chcą mieć nas za testerów -- niech nam płacą. :)

    To było bardzo słabe. Po co w takim razie istnieje ta grupa? Żeby pisać o tym, że
    promocja BYŁA? Że w
    BGŻ Optimie już NIE można zakładać rachunków o najwyższym obecnie oprocentowaniu?

    Po chwili dopiero zauważyłem kto to napisał, i jest już jasne, czemu to takie słabe
    ;)

    M.

  • 8. Data: 2011-11-21 08:53:31
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    <m...@W...gazeta.pl> wrote on 2011-11-21_8:47

    Nasz anonim-superspecjalista (mający zdaje się problem z
    identyfikacją
    rodzaju, przynajmniej gramatycznego), napisał(a) następjącą bzdurę:

> [...]
    dwa, że przy sumach
    > kilkudziesięciu tysięcy złotych to bardzo mało prawdopodobne, żeby się udało więcej

    Powyżej chyba 200 zł jest obowiązek zwrotu na kartę, więc udać się
    może tylko gdy trafi się w Casto na niedouczonego kasjera, a o
    kilkudziesięciu tysiącach to sobie można tylko pośnić.

    witrak()

  • 9. Data: 2011-11-21 09:19:01
    Od: " M." <m...@W...gazeta.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    > <m...@W...gazeta.pl> wrote on 2011-11-21_8:47

    > Nasz anonim-superspecjalista (mający zdaje się problem z
    > identyfikacją
    > rodzaju, przynajmniej gramatycznego), napisał(a) następjącą bzdurę:

    Chciałbym tylko zauważyć, że odnosiłem się do czegoś, o czym ktoś napisał wyżej, że
    jest możliwe.
    Nie twierdziłem stanowczo, że jest, tylko, że jeśli nawet prawdziwe, to bardzo
    niepraktyczne.

  • 10. Data: 2011-11-21 10:03:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@W...gazeta.pl> jacvr7$fc3$...@i...gazeta.pl

    > To było bardzo słabe. Po co w takim razie istnieje ta grupa?
    > Żeby pisać o tym, że promocja BYŁA? Że w BGŻ Optimie już NIE
    > można zakładać rachunków o najwyższym obecnie oprocentowaniu?

    Głupi to Ty jesteś -- albo udajesz głupiego.

    > Po chwili dopiero zauważyłem kto to napisał, i jest już jasne, czemu to takie słabe
    ;)

    Ja, w odróżnieniu od Ciebie, mam swoje imię i mam swoje nazwisko. :)
    I siga -- czym odróżniam się natychmiast od bezimiennej masy...

    -=-

    Promocja nie jest błędem banku.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'