  • 1. Data: 2011-11-17 17:53:21
    Temat: Alior Sync - nowy bank
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam,

    Nie wiem czy było ale wrzucam linka:

    http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie
    mial-Synca,wid,13995519,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-11-17 21:02:37
    Temat: Re: Alior Sync - nowy bank
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    W dniu 2011-11-17 18:53, ForALL pisze:
    > Witam,
    >
    > Nie wiem czy było ale wrzucam linka:
    >
    > http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie
    > mial-Synca,wid,13995519,wiadomosc.html

    "Jeśli ktoś ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych, to
    ja takiej osobie kredytu nie udzielę" Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku

  • 3. Data: 2011-11-18 13:52:10
    Od: "Rysiek" <R...@s...pl>

    "Jeśli ktoś ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych, to
    ja takiej osobie kredytu nie udzielę" Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku

    A gdy zmieni sobie nazwę profilu na "Jesus" i uzupełni liczbę znajomych do 12 lub 13
    ? to dostanie kredyt czy nie ?
    Czy w momencie osiągnięcia tzydziestki straci zdolność kredytową ?