  • 1. Data: 2011-11-17 18:59:28
    Temat: Meritum coś grzebie przy %
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Przerwa w możliwości zakładania Lokaty z Gwarancją

    Uprzejmie informujemy, że w czwartek, 17.11.2011 r. od godz. 18:45 do godz.
    22:00,
    nie będzie możliwe założenie Lokaty z Gwarancją na zmianę przepisów
    podatkowych
    w systemie bankowości elektronicznej. Przerwa związana jest ze zmianą
    oprocentowania lokaty. Pozostałe funkcjonalności systemu bankowości
    elektronicznej są w pełni dostępne. Przepraszamy za wszelkie niedogodności
    związane z przerwą w zakładaniu lokaty.
    Z poważaniem,
    Zespół Meritum Banku ICB S.A

  • 2. Data: 2011-11-17 19:18:53
    Temat: Re: Meritum coś grzebie przy %
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowania lokaty. Pozostałe funkcjonalności systemu bankowości
    > elektronicznej są w pełni dostępne. Przepraszamy za wszelkie niedogodności

    A może jakiegoś linka dasz? Bo ja własnie zakładam i nie ma problemu.,

  • 3. Data: 2011-11-17 19:43:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości

    > A może jakiegoś linka dasz? Bo ja własnie zakładam i nie ma problemu.,

    No tak. Ja nie zakładam z systemu bankowości elektronicznej, nie mam przecież
    RORu w Meritum.

  • 4. Data: 2011-11-17 20:34:18
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Proszę bardzo strona logowania https://www.meritumbank.pl/

  • 5. Data: 2011-11-17 21:51:11
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Damian News <s...@s...net.pl> napisał(a):

    > Przerwa w możliwości zakładania Lokaty z Gwarancją

    No to wgrali nowe stawki:

    6M - 5,79
    12M - 5,4

    Więc jak ktoś chce po obecnych stawkach to tylko dziś i tylko do 24 i tylko
    przez wniosek spoza systemu.

  • 6. Data: 2011-11-17 22:38:26
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ja3vke$1ia$1@inews.gazeta.pl...

    > No to wgrali nowe stawki:
    >
    > 6M - 5,79
    > 12M - 5,4

    No to dali dupy :[
    jutro mi sie konczy startowa i mialem im pomascic na 6m
    ale w takim razie chyba posmaruje Idei na taxa 4m
    .... a z pozostalymy moze poczekam na digipasa z optimy :>