  • 1. Data: 2004-12-20 18:06:25
    Temat: Czy przelewy sa kontrolowane przez urzedy skarbowe?
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    Ojciec chce mi przelac duza sume czy taki przelew powinienem gdzies zglosic?

    PP.

  • 2. Data: 2004-12-20 18:16:32
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-20 19:06, kiedy Piotrek napisał(a) co
    następuje:
    > Ojciec chce mi przelac duza sume czy taki przelew powinienem gdzies zglosic?

    Wszystko zależy od tytułu przelewu. Jeżeli to jest darowizna to trzeba
    złożyć zeznanie podatkowe w US.
    Wysokość podatku zależy od stopnia pokrewieństwa i wysokości darowizny.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 3. Data: 2004-12-21 07:59:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    yayco wrote:

    > Wszystko zależy od tytułu przelewu. Jeżeli to jest darowizna to trzeba
    > złożyć zeznanie podatkowe w US.
    > Wysokość podatku zależy od stopnia pokrewieństwa i wysokości
    > darowizny.

    Jeśli nie darowizna, to poszukaj w google w archiwum grup pl.soc.prawo
    i pl.soc.prawo.podatki hasła "depozyt nieprawidłowy"

  • 4. Data: 2004-12-21 12:27:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Na kontach prywatnych nie sa, chyba ze ktos cie podpierdoli.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2004-12-21 15:33:30
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ojciec chce mi przelac duza sume czy taki przelew powinienem gdzies
    > zglosic?
    >
    > PP.

    do tysiąca ojro bank nie informuje US

  • 6. Data: 2004-12-21 18:07:32
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    od 10000 lub od 15000 euro.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 7. Data: 2004-12-21 18:59:48
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 16:33:30 +0100, | m o [] naskrobał(a):

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > do tysiąca ojro bank nie informuje US

    a codzien o 7.00 przyjedza nowy TIR z zawiadomieniami do banku....

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-12-21 21:15:11
    Od: "Bielawa" <c...@p...onet.pl>

    Też spotkałem się z tymi 2 wartościami, która jest prawdziwa?

  • 9. Data: 2004-12-22 07:54:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Bielawa wrote:

    > Też spotkałem się z tymi 2 wartościami, która jest prawdziwa?

    W wypadku US żadna nie jest prawdziwa. Banki same z siebie nigdy nie
    mają prawa informować US. Instytucją którą banki muszą informować o
    operacjach powyżej 15000 EUR oraz o w_s_z_y_s_t_k_i_c_h operacjach
    podejrzanych niezależnie od kwoty jest Główny Inspektor Informacji
    Finansowej. Kwota zmieniła się w tym roku - poprzednio było 10000 EUR.
    GIIF to instytucja całkowicie odrębna od urzędów skarbowych. Oczywiście
    w wypadku nabrania podejrzeń co do charakteru zgłoszonej operacji GIIF
    może poinformować US.

  • 10. Data: 2004-12-22 17:37:41
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    > Ojciec chce mi przelac duza sume czy taki przelew powinienem gdzies
    zglosic?

    No wlasnie chciałem się zapytać, moj kolega dostal przelew z zagranicy na
    1200zł, czy bank przekaze to do US? Czy powienien to wykazac jakos?