  • 11. Data: 2009-01-22 06:45:07
    Temat: Re: Czy konto Eurobanku online - jest w końcu darmowe czy nie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 23:49, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > tylko po co płacić jak można mieć gratis? jeżeli ktoś karty nie
    > potrzebuje to nie musi jej brać i tyle

    Dokladnie. ja zrezygnowalem (bez problemow) na 2-i czy 3-i miesiac
    posiadania konta (poczatkowao mialem bo jakos tak glupio sie czulem
    bez dostepu bankomatowego do tej gotowki.

    Gdybym nie przeprowadzil sobie innej kalkulacji, to mozliwe, ze byloby
    to moje konto w 100% podstawowe, ale zdecydowalem sie na inne
    rozwiazanie.

    nordea spectrum - 1,50 co miesiac za karte + 60 gr za comiesieczny
    przelew wiekszosci srodkow do Eurobanku.
    Comiesiecznie robie 3-6 wyplat bankomatowych.
    Trace odsetki od 150-200 zl pozostawionych w Nordei (a kwota ta sie
    pomniejsza systematycznie o dokonane wyplaty)

    Przy wariancie w pelni eurobankowym

    1 zl karta + 4 zl wyplaty.

    Na wariant z Nordea wpadlem w porywie "natchnienia" - wczesniej
    chcialem caly ruch trzymac w Eurobanku + mbanku (czyli pieniadze pod
    wyplaty z bankomatu na ekoncie a karta z Eurobanku do wszystkich
    bankomatow rezerwowa). Koszt ogolny bylby nizszy zakladajac
    sporadycznosc korzystania z wyplat karta eurobanku (a polubilem dzieki
    w pelni darmowej wyplacalnosci np. niektore dogodne dla mnie
    bankomaty ING i PKO BP) ale moglyby tez zdarzac sie niespodzianki przy
    wyplatach z Euronetow - o ile nie wykulbym na pamiec ktore sa napewno
    typowo Euronetowe i bezplatne dla mBanku.