  • 11. Data: 2011-09-16 04:46:14
    Temat: Re: Czy jest takie "konto klasowe" ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-14 20:34, Fantom wrote:
> [...]
    > dostepu. W sumie mozna to ograniczyc nawet do dwoch osob z dwoma prawami
    > : jedna moze full, a druga tyle przegladac.
    > Ogolnie ma to byc takie konto do skladek klasowych. Czyli kazdy rodzic
    > moze wplacici na to kase (zamaist do skarbnika) i moze zerknac np jakie
    > sa przychody i rozchody na koncie.
    > A jedna osoba zarzadzajacs (np skarbnik lub nauczyciel) moze dodoatkowo
    > miec np karte do konta, i moc robic przelewy itp.
    > Jest cos takiego ?
    >
    > Fantom
    > ps. No i aby koszt oblsugi nie wynosil wiecej niz skladka :)

    Khem. Po pilotazu, pierwszy kwartal przyszlego roku, PKO Bank Polski ;)

    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 12. Data: 2011-09-16 07:40:48
    Od: luc <b...@g...net>

    On 16 Wrz, 06:46, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

    > Khem. Po pilotazu, pierwszy kwartal przyszlego roku, PKO Bank Polski ;)

    Może jakieś zapisy na testy? ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 13. Data: 2011-09-16 08:47:21
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości
    On Thu, 15 Sep 2011 10:30:34 +0200, "Paweł Muszyński "

    > Zdecydowanie polecam minimum dwa loginy, jeden dla administratora, z
    > możliwością wykonywania przelewów, drugi dla reszty, bez prawa do
    > wykonywania transakcji. Oczywiście ten drugi login w ciągu miesiąca ktoś
    > zablokuje, ale przynajmniej zawsze będzie dostęp na pierwszym loginie.

    Sądziłem, że jak ten sam użytkownik zaloguje się naraz z 30 lokalizacji to
    system bankowy się co najmniej zdziwi.
    Byłem w błędzie ?
    P.G.

  • 14. Data: 2011-09-16 08:59:22
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-09-16 10:47, Piotr Gałka pisze:

    > Sądziłem, że jak ten sam użytkownik zaloguje się naraz z 30 lokalizacji
    > to system bankowy się co najmniej zdziwi.
    > Byłem w błędzie ?
    > P.G.

    Nie chcę się wymądrzać, ale sądzę, że po prostu uwali poprzednią sesję i
    nic się nie stanie. (Można spróbować u siebie z IE i FF na przykład.)
    Jeśli dwóch dociekliwych zacznie się namiętnie kopać, to po paru razach
    im się znudzi.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 15. Data: 2011-09-16 09:03:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    bzdreg <b...@n...com> writes:

    [..]

> [...]
    > i nic się nie stanie. (Można spróbować u siebie z IE i FF na
    > przykład.) Jeśli dwóch dociekliwych zacznie się namiętnie kopać, to po

    W przynajmniej paru bankach nic nie zrobi (testowane na chrome + Fx)

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 16. Data: 2011-09-16 09:23:11
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W przynajmniej paru bankach nic nie zrobi (testowane na chrome + Fx)

    Przypuszczam ze w znacznej liczbie przypadkow otrzyma mesg - konto w uzyciu

  • 17. Data: 2011-09-16 09:59:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <n...@n...net> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87litox3iu.fsf@alfa.kjonca...

    > Przypuszczam ze w znacznej liczbie przypadkow otrzyma mesg - konto w uzyciu

    Sprawdziłem na swoich kontach. Nie próbowałem nic robić aktywnego (typu
    zlecać przelew) - po prostu próbowałem przeglądać historię z rożnymi
    parametrami jednocześnie na fx i chrome.

    Bezproblemowo (2 sesja się tworzyła i nie inwalidowała poprzedniej) dało
    się to zrobić w:
    BZWBK, mBanku, Multibiank, Millennium, Citi, Eurobanku, Aliorbanku,
    db-easy-net, getinonline, inteligo, ipko

    Toyota: przy próbie zalogowania się drugiej sesji dostaje się
    "nieprawidłowy login lub hasło" a następnie po ponownej próbie stara
    sesja jest wylogowywana, czasami można dostać błąd "System jest w
    trakcie modernizacji"

    Polbank: głupieje i wylogowuje starą sesję
    Meritum: przy drugiej sesji mówi, że wykryto aktywną sesję, nie pozwala
    się zalogować i wylogowuje starą

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 18. Data: 2011-09-16 21:11:45
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

> [...]
    >
    > Polbank: głupieje i wylogowuje starą sesję
    > Meritum: przy drugiej sesji mówi, że wykryto aktywną sesję, nie pozwala

    dopisze
    BGZ - pozwala
    BGK - nie pozwala

  • 19. Data: 2011-09-17 18:47:46
    Temat: Re: Czy jest takie
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Przykładowo dla rady rodziców otwierają i w PeKaO i w KB.
    To może i dla komitetu rodzicielskiego czy innego komitetu uczniowskiego
    otworzą?

    -----
    robic przelewy itp.

  • 20. Data: 2011-09-18 08:57:45
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-14 20:34, Fantom pisze:
> [...]
    > Jest cos takiego ?
    >
    > Fantom
    > ps. No i aby koszt oblsugi nie wynosil wiecej niz skladka :)

    meritum zdaje sie ma uprawnienia w systemie transakcyjnym

    P.

    --
    z magazynem</a>