  • 11. Data: 2003-07-03 08:17:15
    Temat: Re: Czy doplacaja do przelewow
    Od: a...@o...pl

    > No wlasnie a ile placi dla KIR, za kazda transakcje czy jakis abonament?
    >
    > Fajas

    nie wiem czy dotyczy to wszystkich bankow - w tym w ktorym poprzednio
    pracowalem (2001) za przelew placono KIRowi 20 groszy (w najtanszej taryfie)
    Od 2002 mieli zmniejszyc oplate do 15 groszy. Nie wiem czy od tego czasu cos
    sie zmienilo...

    Tomik

  • 12. Data: 2003-07-03 19:17:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Heinz Junior wrote:
    > hmm, a jak by tak policzyć ile musi zapłacić ludziom, którzy to
    > obsłużą, ile kirowi, ile za infastrukturę informatyczną, ile za
    > papierek z potwierdzeniem, itd itp.
    > podejrzewam że wyjdzie znacząco więcej niż jeden cent/przelew

    Oczywiscie, ze tak.
    1 cent to jest wedlug badan jeden z firm konsultingowych i dotyczy
    USA.
    Nie ma metodologii takiego badania - przeciez infrastruktura,
    oprogramowanie itp cos kosztowalo i tak dalej i tak dalej.
    Podpowiedz mala - w USA nie przelewy, a obrot czekowy jest podstawa...
    Dlatego fundament oplacalnosci bankowosci elektronicznej jesrt z
    gruntu rzeczy falszywy, a powtarzany jak mantra...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci