  • 1. Data: 2005-05-22 10:52:26
    Temat: Czy ING wprowadzi walutowe kredyty hipoteczne?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Czesc wszystkim,

    Moze ktos z wtajemniczonych wie cos na temat planow ING Banku w sprawie
    przywrocenie do oferty walutowych kredtow hipotecznych? Nie chcialbym
    pochopnie podejmowac decyzji o przeniesieniu sie do innego banku, gdyby sie
    mialo okazac ze za miesiac-dwa ING wprowadzi do oferty takie produkty.
    Sprawa nie jest pilna. Moge poczekac jeszcze 4-6 tygodni. Czy ktos cos wie
    na ten temat?

    Malin

  • 2. Data: 2005-05-23 10:39:01
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2005 12:52:26 +0200, "Jacek Maliszewski"
    <j...@e...com> wrote:

> [...]
    >mialo okazac ze za miesiac-dwa ING wprowadzi do oferty takie produkty.
    >Sprawa nie jest pilna. Moge poczekac jeszcze 4-6 tygodni. Czy ktos cos wie

    Wydaje mi się, że w ostatnim Forbsie coś na ten temat pisali, ale
    sprawdzić mogę dopiero po południu. Podobno oferta ING w tym względzie
    ma się rozszerzyć. Ale nie piszę nic więcej, żeby nie wprowadzać w
    błąd. Jak sprawdzę, to jutro dam znać.

    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-05-23 13:38:12
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

> [...]
    > sprawdzić mogę dopiero po południu. Podobno oferta ING w tym względzie
    > ma się rozszerzyć. Ale nie piszę nic więcej, żeby nie wprowadzać w

    Dzieki za wstepne info :)

    Jesli maja zamiar przywrocic kredyty hipoteczne w walutach, to oby sie
    pospieszyli, bo juz za chwileczke, juz za momenci, Zloty w sile zacznie sie
    krecic ;-)

    Malin