  • 11. Data: 2002-12-13 09:14:08
    Temat: Re: Czat na Bankierze
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:atb750$3s8$1@news.tpi.pl...

    > Ja cały czas obstawiam lokal po dawnym PeKao SA na Sienkiewicza. Masz
    > jakieś inne typy?
    > Marcin

    Jeszcze alternatywa jest ten budowany nowy budynek pod dworcem PKP na
    Sienkiewicza.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-12-13 13:52:00
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze alternatywa jest ten budowany nowy budynek pod dworcem PKP na
    > Sienkiewicza.
    >
    > --
    > JaKi

    Mam nadzieję, że nie bo wtedy zamkną pewnie ten bankomat Euronetu na rogu
    Sienkiewicza i Żelaznej. Poza tym miałbym dalej od domu ;)
    Marcin
    PS. Wiesz już pewnie o Euronecie w centrum handlowym Echo?

  • 13. Data: 2002-12-13 13:57:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > PS. Wiesz już pewnie o Euronecie w centrum handlowym Echo?

    Wiem, mam wreszcie Euronet pod domem ;) Z planu jaki tam widzialem, widac ze
    jest zaznaczone miejsce na jeszcze 1 bankomat - ciekawe kto sie tam wstawi
    ;)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-12-13 14:33:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA - a może jakieś wnioski z tego. Widocznie Radom nie jest aż tak
    > atrakcyjny. No, ale Fortis jest be, bo nie daje Ci VC, a Multi i BZWBK to
    > chamy bo nie otwierają oddziału w Radomiu :-)))
    > Wiesz - w Zabrzu też nie ma ani oddziału Multi ani BZWBK, a jest
    praktycznie
    > wielkości Radomia, natomiast z pewnością z wiekszą siłą nabywczą.

    Co kto lubi :) Przykladowo - bank, ktory tez postawil na ekspanse
    organiczna - Raffi - ma placowke - w wyremontowanym ladnie budyneczku.
    Jemu jakos sie oplaca :)

    > Zbyt uważnie to nie czytałeś tego chata ;-)

    Raczej odpowiedzi byly bardzo zdawkowe i wymijajace ;)

  • 15. Data: 2002-12-13 14:53:00
    Od: p...@o...pl

    > A jest gdzieś jego zapis ?

    zapis czata jest tu: http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/s_lachowski.h
    tml

  • 16. Data: 2002-12-13 18:36:17
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > zapis czata jest tu:
    http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/s_lachowski.h
    tml

    Niestety trochę pocięty (lub ocenzurowany - co kto lubi).