  • 21. Data: 2014-09-09 14:40:17
    Temat: Re: Co zamiast mbanku po liftingu
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-09, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > yyyy, a jak często muszę robić weryfikację paypal?

    yyyy, to jest przykład braku *funkcjonalności*, a nie wodotrysku.
    A widoczne i czytelne blokady przydają się chociażby do kontroli
    karty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2014-09-09 14:56:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    > On 2014-09-09, Pete <n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > yyyy, to jest przykład braku *funkcjonalności*, a nie wodotrysku.

    To w jakim banku można zrobić przelew skanując kod 3d? Dla mnie ta opcja
    jest użyteczna, bo w przeciwieństwie do paypala, korzystam z niej co
    miesiąc.

    > A widoczne i czytelne blokady przydają się chociażby do kontroli
    > karty.

    Dzisiaj po raz pierwszy wszedłem w tę opcję. A mam konto w Citku od
    kilku lat. Jakoś też mi to nie było nigdy potrzebne.

    Nie chcę jakoś specjalnie zachwalać Citka, ale jeśli ktoś potrzebuje
    lekkiego nieprzeładowanego interfejsu, bezpłatnego konta + karty przy
    niewygórowanych warunkach oraz dobrej obsługi przez telefon, to citi nie
    jest taki zły.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2014-09-09 15:14:53
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Tue, 9 Sep 2014, Pete wrote:

    > To w jakim banku można zrobić przelew skanując kod 3d? Dla mnie ta opcja jest
    > użyteczna, bo w przeciwieństwie do paypala, korzystam z niej co miesiąc.

    Sorry za być może głupie pytanie, ale co to są kody 3d? I czym Ty je
    skanujesz, masz w domu jakiś tomograf komputerowy albo aparat
    rentgenowski?

  • 24. Data: 2014-09-09 15:22:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-09 15:14, Rafal Jankowski pisze:

    > Sorry za być może głupie pytanie, ale co to są kody 3d?

    To są kody wydrukowane na drukarce 3d

    I czym Ty je
    > skanujesz, masz w domu jakiś tomograf komputerowy albo aparat rentgenowski?

    Skanerem lotniskowym.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2014-09-13 00:28:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> writes:

    > BTW zauważyliście, że w mBanku po zleceniu przelewu do innego banku
    > teraz od razu pomniejsza się saldo? Kiedyś czekali aż przelew się
    > wykona, a zmniejszały się tylko dostępne środki.

    Nie pamiętam niczego podobnego. Natomiast pamiętam, że przelew przed
    wykonaniem (np. zlecony w piątek wieczorem) był już w historii, tyle że
    trzeba było podać przyszłą datę.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 26. Data: 2014-09-13 03:05:13
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    Użytkownik "alkazelcer" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety mbank przełączył mnie na ich nowy serwis, który jest nientuicyjny
    > , powolny , nie podoba mi sie i w w ogole go nie trawie w związku z czym
    > nie zamierzam tracic czasu na jego nauke i szukam alternatywy.
    > Co proponujecie ?

    Eurobank.

  • 27. Data: 2014-09-13 09:18:02
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sat, 13 Sep 2014, Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie pamiętam niczego podobnego. Natomiast pamiętam, że przelew przed
    > wykonaniem (np. zlecony w piątek wieczorem) był już w historii, tyle że
    > trzeba było podać przyszłą datę.

    Napisałem to w najlepszej wierze, bo wydawało mi się, że właśnie tak było
    i to się zmieniło. Może się jednak myliłem. Ktoś jeszcze się w tej kwestii
    wypowie?