  • 1. Data: 2014-09-05 22:12:31
    Temat: Dyspozycja na wypadek smierci
    Od: marek <mularek@o2_wytnij.pl>

    pytanko:
    Czy dyspozycja na wypadek smierci złożona w jednym banku
    obowiązuje automatycznie tez w innych bankach gdzie mam
    konta?
    Pytam dlatego ze jeden z banków oczekuje ze jeśli złoże dyspozycję
    w innym banku to natychmiast o tym powiadomienie. Po
    co?
    --
    marek

  • 2. Data: 2014-09-05 22:38:39
    Temat: Re: Dyspozycja na wypadek smierci
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 22:12:31 UTC+2 użytkownik marek napisał:
    > Po co?
    Bo są limity.

  • 3. Data: 2014-09-05 22:47:34
    Od: marek <mularek@o2_wytnij.pl>

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    > Bo są limity.

    A czy limit (20x wynagrodzenie ?)
    sumując się dla wszystkich kont?
    --
    marek

  • 4. Data: 2014-09-06 12:37:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-05, marek <mularek@o2_wytnij.pl> wrote:

    [...]

    > A czy limit (20x wynagrodzenie ?)
    sumując się dla wszystkich kont?

    Tak, limit sumuje się dla wszystkich kont.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2014-09-07 11:45:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lud7h6$1ee$1@node1.news.atman.pl>,
    marek <mularek@o2_wytnij.pl> wrote:

    > A czy limit (20x wynagrodzenie ?)
    > sumując się dla wszystkich kont?

    Czyjego wynagrodzenia?
    --
    TA

  • 6. Data: 2014-09-07 11:49:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-07, T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> wrote:

    [...]

    > Czyjego wynagrodzenia?

    20-krotność przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze
    przedsiębiorstw z tego co kojarzę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2014-09-08 02:56:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@p...org>,
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > On 2014-09-07, T...@s...in.the.world
    > <T...@s...in.the.world> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > 20-krotność przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze
    > przedsiębiorstw z tego co kojarzę.

    A, ok. Nie skojarzylem
    :-)
    Dzieki.