  • 11. Data: 2014-09-08 00:44:18
    Temat: Re: Co zamiast mbanku po liftingu
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-07 11:08, Kamil Jońca pisze:

    > Ty tak serio? Przecież tego nie da się używać.

    Do czego się nie da używać?
    Karta jest
    Bankomaty bezpłatne są
    Dostęp przez sieć jest.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2014-09-08 18:57:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 08.09.2014 o 00:44, Pete pisze:

    > Dostęp przez sieć jest.

    Chodzi właśnie o ten dostęp, bo o ile pamiętam to po zmianach za
    ciekawie to on nie wygląda, zresztą chyba nigdy za ciekawie w Citi to
    nie wyglądało ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2014-09-08 22:10:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 07.09.2014 o 00:42, alkazelcer pisze:
    > Niestety mbank przełączył mnie na ich nowy serwis, który jest
    > nientuicyjny , powolny , nie podoba mi sie i w w ogole go nie trawie w
    > związku z czym nie zamierzam tracic czasu na jego nauke i szukam
    > alternatywy.

    Czy ja wiem czy jest sens się przenosić? Masz dwa konta do przeniesienia
    i dodatkowo te firmowe ciągnie za sobą kolejne perturbacje. Nie lepiej
    jednak poświęcić trochę czasu i spróbować ujarzmić nowy serwis?
    Według mnie przyzwyczajenia są najgorsze i od czasu do czasu trzeba coś
    w tej kwestii ruszyć a jak już wspomniałem w innym wątku, nic tak dobrze
    nie ćwiczy naszego mózgu jak zmiany, które naruszają ustalony system ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2014-09-09 10:53:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-08 18:57, xbartx pisze:

    > Chodzi właśnie o ten dostęp, bo o ile pamiętam to po zmianach za
    > ciekawie to on nie wygląda, zresztą chyba nigdy za ciekawie w Citi to
    > nie wyglądało ;)

    Jak ktoś potrzebuje wodowytrysków jak w nowym mbanku, to faktycznie,
    nie ma tego jak w nowym mbanku.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2014-09-09 11:18:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Jak ktoś potrzebuje wodowytrysków jak w nowym mbanku, to faktycznie,
    > nie ma tego jak w nowym mbanku.
    Ale mi nie chodziło o wodotryski tylko o użwalność, która IMNSHO jest o
    wiele gorsza niż w mbanku.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 16. Data: 2014-09-09 12:01:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-09 11:18, Kamil Jońca pisze:

    > Ale mi nie chodziło o wodotryski tylko o użwalność, która IMNSHO jest o
    > wiele gorsza niż w mbanku.

    De gustibus...
    Ja tam potrafię go używać. I jakoś specjalnie nie narzekam.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2014-09-09 12:54:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-09, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > De gustibus...
    > Ja tam potrafię go używać. I jakoś specjalnie nie narzekam.

    De gustibus to jest "argumentowanie" wodotryskami mbanku.
    "używalność" to jest coś co można zmierzyć, tylko tutaj już krytycy
    nie wchodzą w pole.

    Ilość kliknięć potrzebnych do wykonania operacji, łatwość przelewów
    między własnymi kontami, czytelne zestawienia operacji, widoczne blokady
    wraz z tytułami. Tutaj Citi miał spore niedociągnięcia jeszcze 3-4 lata
    temu jak go używałem. Zmieniło się coś na dużo lepsze od tego czasu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2014-09-09 13:15:46
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > wraz z tytułami. Tutaj Citi miał spore niedociągnięcia jeszcze 3-4 lata
    > temu jak go używałem. Zmieniło się coś na dużo lepsze od tego czasu?

    Na stronie nie znalazłem dema systemu, ale jest prezentacja - można
    sobie pooglądać jak to wygląda.
    1. Ilość kliknięć w normie. Nie widzę jakiejś powiększonej ilości.
    2. blokady są widoczne, opis trochę mniej, u mnie jest np "Transakcja
    zakupu 997" - ale nic nie kupowałem na Policji ;)

    Opis operacji jest szczegółowy.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2014-09-09 14:00:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-09, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > 2. blokady są widoczne, opis trochę mniej, u mnie jest np "Transakcja
    > zakupu 997" - ale nic nie kupowałem na Policji ;)

    Czyli np. na weryfikację paypal sobie poczekasz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2014-09-09 14:06:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    > On 2014-09-09, Pete <n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czyli np. na weryfikację paypal sobie poczekasz. :)

    yyyy, a jak często muszę robić weryfikację paypal?

    --
    Pete