  • 11. Data: 2010-02-24 18:41:18
    Temat: Re: Co na to Polbank?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hm3rla$lv2$...@n...onet.pl...

    > Kupowac teraz wszystko ta karta i liczyc na bonus w postaci "bardzo
    > bardzo" przedluzonego GP ? :)))

    Przedłużenie GP w przypadku gdyby TO nastąpiło, to mity greckie? :))

  • 12. Data: 2010-02-24 18:50:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Lut, 19:39, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
> [...]
    h_bankow?readcommen...

    > Ale od dłuższego czasu szykują się do rozdzielenia, w umowach jest taki
    > paragraf:
    > "EFG Bank European Financial Group (szwajcarska grupa kapitałowa), do
    > której należy EFG Eurobank Ergasias S.A. z siedzibą w Atenach planuje
    > utworzenie w Polsce banku krajowego. Klient niniejszym wyraża zgodę na
    > przeniesienie praw i obowiązków wynikającej z niniejszej Umowy Konta na
    > nowo utworzony bank krajowy."
    >
    > --
    > Kojer

    Ale to ze sie szykuja nie zmienia faktu, ze babole merytoryczne puls
    biznesu robi i juz :)

  • 13. Data: 2010-02-24 18:51:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Lut, 19:38, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "BK"news:29e3aa90-55be-4d6a-814f-63f3e0ec22ab@g10g20
    00yqh.googlegroups.com

    > To nie ma y OT, to pudelekbiznesu.pl :) Cz sto im si zdarza zaliczy r ne
    > wpadki w swoich artyku ach.

    Ta ale to nawet nie jest smieszne. Poziom dziennikarstwa w tym kraju
    jest chyba analogiczny do poziomu polityki.

  • 14. Data: 2010-02-24 18:58:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 10:50:59 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > Ale to ze sie szykuja nie zmienia faktu, ze babole merytoryczne puls
    > biznesu robi i juz :)

    Oczywiście :)

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-02-24 19:17:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:18ec741a-02f2-4777-91f4-51823c60aacc@e1g2000yqh
    .googlegroups.com

    > Ta ale to nawet nie jest smieszne. Poziom dziennikarstwa w tym kraju
    > jest chyba analogiczny do poziomu polityki.

    cos jest na rzeczy.
    Jakis czas temu siegnalem po papierowe wydanie wyborczej - odpuscilem sobie
    lekture po okolo 5 minutach. Amatorszczyzna... z reszta do chyba domena
    wiekszosci ogólnopolskich gazet jak i telewizji.
    Dlatego osobiscie jestem wierny lokalnej prasie - w wersji papierowej jak i
    elektronicznej. Tutaj przynajmniej nikt nie odpiernicza amatorszczyzny i co
    najwazniejsze, czytajac ja nie odnosze wrazenia, ze dziennikarz tylnymi
    drzwiami albo czasem nawet bezposrednio chce mi narzucic swój punkt
    widzenia...

    sorry za ot.