eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmar › [Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Date: Mon, 5 Apr 2010 12:04:21 +0400
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <hpc5i7$qqc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1270454663 27468 94.43.133.249 (5 Apr 2010 08:04:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 08:04:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524238
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam Grupę.


    Paskudny poranek. Shittybank wk**wił mnie jak nigdy. Miesiąc temu zamówiłem ichnią
    kartę do konta MC Electronic, żeby zastąpić mało funkcjonalną Maestro, nie
    obsługiwaną przez wiele bankomatów za granicą.

    Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do mnie - dojdzie za
    miesiąc, jak znam Gruzję.

    Dzisiaj rano loguję się do Shitty online - d*pa.

    Próbuję jeszcze raz - d*pa.

    Odzyskiwanie hasła - d*pa. Kilka prób.

    Citiphone - brak autoryzacji, łączenie z konsultantem...

    Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta Maestro
    została zablokowana, ponieważ "minęło już 30 dni od wysłania nowej karty". I dodaje,
    że tego nie da się zmienić ani cofnąć.

    Czyli nie mam dostępu do gotówki. Ani kartą, ani online, ani automatycznie przez
    Citiphone. Jasna cholera! Bank DOMNIEMYWA, że dostałem nową kartę - mimo że jej
    jeszcze nie aktywowałem.

    Po prostu powala. Pani zaproponowała dokonanie przelewu na... rachunek karty
    kredytowej, "żeby Pan mógł wyciągnąć pieniądze z bankomatu". I nie umiała wyjaśnić,
    dlaczego zablokowano dostęp online.

    Czy ten bank działa w XIX wieku??????????

    Pozdrawiam,
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1