  • 21. Data: 2012-06-26 08:05:54
    Temat: Re: Citibank - Płatność za rachunku z KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 17:03, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > fajnie to tylko brzmi początek, dzwoniłem
    >
    > konsultant powiedział że faktycznie można robić takie przelewy
    > ale opłata min. 8zł za kartę bez możliwości zwolnienia
    >
    > więc zapominamy o citku ;p

    Bo karty o karty Citi wnioskuje sie w okresie roznych promocji, gdy
    promocyjne karty sa na jakis okres lub na stale zwolnione z oplat.

  • 22. Data: 2012-06-26 08:58:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 25 Jun 2012 19:40:16 +0000, Wemif wrote:

    > To i tak oplaca sie do nich zadzwonic, ze sie chce nadal miec za darmo -
    > dodaja bonus 50zl (jesli dobrze pamietam) na zakupy

    Tak po prostu zadzwonić, mimo, że od samego początku nie próbuję niczego
    kombinować i nawet po ostatniej wielkiej zmianie TOiP zarzekli się, że
    mnie to nie dotyczy?

    To może zadzwonię i powiem, że chcę 50 zł na zakupy; będzie prościej ;)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org