  • 11. Data: 2012-06-25 12:04:03
    Temat: Re: Citibank - Płatność za rachunku z KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 11:56, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > A, bo Ty masz tę informację na wyciągu. Ja nie mam :)

    Ja mam podawane ile jeszcze musze zrobic "obrotu" zeby miec
    zwolnienie., a pozniej informacje, ze nastepna oplata roczna nie
    bedzie naliczona.. Do tego wcisneli mi jeszcze druga KK, zwolniona
    "dozywotnio" bez warunkow, jako bonus przy przedluzaniu umowy z
    playem, z jakas wisienka finansowa po 3 transakcjach.

  • 12. Data: 2012-06-25 12:10:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 11:57, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Oooo... to jest juz ze 2-3 lata. .

    <>
    > MK

    No pisze - stosunkowo niedawno :)

    Kilka lat korzystalem z ich karty, zanim zdefiniowali w regulaminie
    metode na naduzywajacych przelewow.
    Zapewne nie mieli jak ugryzc regulaminem, gdy znalezli kogos kto
    zdefiniowal swoje inne konto, albo kogos z rodziny, jako dostawce gazu
    czy elektrycznosci.

  • 13. Data: 2012-06-25 17:03:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1) czy przelewy te są traktowane jako transakcja bezgotówkowa
    > 2) czy musza to być rachunki faktury wystawione wyłączne na mnie - innymi
    > słowy czy moge z tej karty zapłacić rachunki które sa wystawione na żonę,
    > babcie siostrę itp. - no wg mnie banku nie powinno to obchodzić - ale
    > znając
    > ich może robią jhakieś problemy. U mnie tak np. mamy że mieszkanie jest na
    > mnie ale na zone są wystawiane polisy OC na samochód, faktury za internet
    > itd.
    > 3) czy ta usługa działa sprawnie - tzn, czy przelewy faktycznie dochodzą?

    fajnie to tylko brzmi początek, dzwoniłem

    konsultant powiedział że faktycznie można robić takie przelewy
    ale opłata min. 8zł za kartę bez możliwości zwolnienia

    więc zapominamy o citku ;p

    erator/

  • 14. Data: 2012-06-25 17:11:16
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > fajnie to tylko brzmi początek, dzwoniłem
    >
    > konsultant powiedział że faktycznie można robić takie przelewy
    > ale opłata min. 8zł za kartę bez możliwości zwolnienia

    Bzdura. Jest tak, jak pisali poprzednicy.
    Zresztą można sprawdzić u źródła:
    https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_ka
    rta_kredytowa.do

    > więc zapominamy o citku ;p

    Zapewne płakać nie będą... ;-)

  • 15. Data: 2012-06-25 17:22:09
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    >Przy uzgodnieniu obrotu zwalniajacego z oplaty Citiphone mowil mi, ze
    >oplata rachunkow sie nie wlicza.
    >Gdy wejde w nowy okres (obecnie juz mam status zwonienia z oplaty
    >rocznej, sprawdze na wyciagu czy uwzglednili tylko zakupy.

    Akurat w Citku, to jest w zasadzie bez zaczenia.
    Wystarczy wyrazić chęć rezygnacji z karty oraz lekko ponegocjować i oddają
    opłatę za kartę (jeśli została naliczona) i/lub oferują jej bezpłatność na
    kolejne okresy (od roku do nieskończoności ;-).

    >Masz prawo miec kilka mieszkan.
    >Przy dziesieciu gazach na rozne nazwiska moze zaczeli by sie
    >interesowac.

    Ja KK Citka opłacam rachunki swoje i mojej mamy. Kiedyś opłacałem jeszcze
    rachunek za telefon siostry. Nie było najmniejszego problemu.
    Konsultanci pilnowali tylko, żeby to były rachunki "domowe" (np. rat innego
    kredytu nie można płacić).

    >Podobnie jak stosunkowo niedawno dodali do regulaminu, ze przelew
    >oplat w przypadku gdy jednak okazal sie innym przelewem, zostaje
    >traktowany jak zwykly oprocentowany przelew z kart.

    Ręki nie dam sobie uciąć i nie chce mi się sprawdzać, ale IMHO ten warunek
    był "od zawsze".

  • 16. Data: 2012-06-25 17:26:51
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    > konsultant powiedział że faktycznie można robić takie przelewy
    > ale opłata min. 8zł za kartę bez możliwości zwolnienia
    >
    > więc zapominamy o citku ;p

    Niedawno była promocja: za wydanie 300 zł kartą w czasie 3 miesięcy od
    otrzymania karty, na rachunku karty ma się pojawić ekstra 200 zł. A potem
    zobaczymy, czy citek zechce pertraktować - jeśli nie, to faktycznie zapominamy ;-)

  • 17. Data: 2012-06-25 17:31:06
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ok no to fajnie
    >
    > 1) ale czy aby na pewno to bezpłatne? żądnych niespodzianek na wyciągu nie
    > było?

    Nie było. Musisz tylko pilnować, żeby w systemie transakcyjnym przelew
    poszedł z listy zdefiniowanych przelewów. Jeżeli przygotujesz taki przelew
    ręcznie, to mimo, że rachunek był wcześniej dodany, to zapłacisz jak za
    wypłatę gotówkową.

    > 2) ale jeszcze powiedzcie czy z tym definiowaniem u konsultanta to duzo
    > co on pyta: numer rachunku i nazwę odbiorcy tak?

    Zachodu dużego nie ma. Podajesz podstawowe dane, jak już ktoś tu wspomniał.

    Mnie irytuje tylko, że zawsze coś pokręcą w tytule przelewu. Albo jakieś
    spacje powstawiają, albo porobią jakieś skróty mimo, że proszę o wpisanie
    pełnych słów. Na szczęście tytuł można samemu poprawić na konkretnym
    przelewie, ale jest to upierdliwe.

    > a potem za każdym razem trzeba dzwonic czy mogę sam sobie puszczać w
    > systemie
    > transakcyjnym? No bo zastanawiam się dlaczego to takie skomplikowane każdy
    > mógłby przeciez sobie sam wypisac i puścić/

    Jest to "takie skomplikowane" bo to jest forma kontroli z ich strony, żebyś
    nie wybierał gotówki bez opłaty. Nie wiem czy mają jakieś listy zaufanych
    rachunków, czy konsultanci czytają w myślach... ;-)

  • 18. Data: 2012-06-25 19:00:47
    Od: disnej <d...@g...com>

    ja sie zalapalem za MasterCardWorld dozywotnio za free ale i tak gdyby nie te
    przelewy to juz bym sie jej pozbyl bo KK Polbanku jest pod kazdym wzgledem lepsza.

  • 19. Data: 2012-06-25 19:01:33
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 19:00:47 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
    > ja sie zalapalem za MasterCardWorld dozywotnio za free ale i tak gdyby nie te
    przelewy to juz bym sie jej pozbyl bo KK Polbanku jest pod kazdym wzgledem lepsza.

    zapomnialem, w Citi pewnie latwiej o ChargeBack ale skoro i tak place wszyskto
    Polbankiem...

  • 20. Data: 2012-06-25 21:40:16
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ja mam taki (stary) "jak będzie 2,4 tys. rocznie", karty Citi nie używam
    > do niczego innego od dobrych 4 lat -- i grosza za nią nie zapłaciłem.

    To i tak oplaca sie do nich zadzwonic, ze sie chce nadal miec za darmo
    - dodaja bonus 50zl (jesli dobrze pamietam) na zakupy ;)

    a.