  • 21. Data: 2005-04-24 18:12:38
    Temat: Re: Citibank - Nowa umowa do kart kredytowych
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 24 Apr 2005 09:59:54 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >oj chyba citi nie zamierza jednak stosowac tej odpowiedzialnosci skoro
    >wyraznie mowi ze za takie transakcje zdalne bez uzycia karty
    >odpowiedzialnosci nie ponosi - proponuje jednak zrezygnowac z karty.
    >*** blad ***

    Czy my żyjemy w Polsce czy w Korporacyjnej Republice Citi? Od kiedy
    regulaminy Citibanku mają większą moc niż ustawy Rzeczypospolitej?

    G.

  • 22. Data: 2005-04-24 18:24:19
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    blad napisał(a):
    > oj chyba citi nie zamierza jednak stosowac tej odpowiedzialnosci skoro
    > wyraznie mowi ze za takie transakcje zdalne bez uzycia karty
    > odpowiedzialnosci nie ponosi - proponuje jednak zrezygnowac z karty.

    regulamin Citi miał chyba odnosić do czegoś innego, granica 150 euro
    obowiązuje przy karcie utraconej, równocześnie posiadacz ponosi pełną
    odpowiedzialność za transakcje dokonane przez osoby, którym niezbędne
    dane i kartę udostępnił
    a że nie odróżnili tych sytuacji...

    KG

  • 23. Data: 2005-04-25 10:22:09
    Od: Azazell <b...@p...fm>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > On Sun, 24 Apr 2005 09:59:54 +0200, "blad"

    > Czy my żyjemy w Polsce czy w Korporacyjnej Republice Citi? Od kiedy
    > regulaminy Citibanku mają większą moc niż ustawy Rzeczypospolitej?
    >
    > G.

    oj. przeczytaj ustawę.

    pozdrawiam
    A.
    --,
    albo jakoś tak

  • 24. Data: 2005-04-25 23:26:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> writes:

> [...]
    > obowiązuje przy karcie utraconej, równocześnie posiadacz ponosi pełną
    > odpowiedzialność za transakcje dokonane przez osoby, którym niezbędne

    Jak np. kasjerzy w supermarkecie? Do transakcji zdalnych karta jest
    zbedna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2005-04-26 17:16:36
    Od: "Zenon Radziejewski" <z...@W...gazeta.pl>

    Jacek <k...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > ???
    >
    > Cytuję (par.11 pkt.2):
    >
    > "Transakcje dokonane na odległość, bez fizycznego przedstawienia
    > Karty, obciążają Klienta, o ile zostały one potwierdzone za pomocą
    > Kodu Identyfikacyjnego lub numeru i daty ważności Karty. Bank nie
    > odpowiada za dyspozycje złożone przez osoby nieupoważnione, w
    > przypadku prawidłowego podania przez nie Danych Osobowych i właściwych
    > Kodów Identyfikacyjnych."

    IMHO ten punkt mówi tylko, że bank nie odpowiada za transakcje z użyciem
    Kodów Identyfikacyjnych, a wg regulaminu Kod Identyfiakcyjny oznacza kod PIN,
    CitiPhonePIN lub i-PIN.

    Pozdrawiam,
    Zenek

  • 26. Data: 2005-04-26 20:30:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Jak np. kasjerzy w supermarkecie? Do transakcji zdalnych karta jest
    > zbedna.

    to zostają same informacje

    KG

  • 27. Data: 2005-05-15 21:05:18
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    kam wrote:

    > to zostają same informacje
    >
    > KG

    Mam inną propozycję - co tydzień wymieniać kartę - to nic nie kosztuje ;-)

    Tomek