  • 1. Data: 2010-04-27 22:00:54
    Temat: Citi w kolorze swieżej wiśni...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jeśli było, to przepraszam, ale jakoś nie dostrzegam w nagłówkach.
    Za dodatkowa kartę kredytową w Citi można dostać 75 złotych, o ile
    do 30 czerwca taką kartą wyda się co najmniej 150 złotych. :) Żeby
    było jasne -- biorę aż dwie, o ile się uda. Karta w pierwszym roku
    jest za freeko, później można wypowiedzieć umowę bez strat.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-04-28 18:56:56
    Temat: Re: Citi w kolorze swieżej wiśni...
    Od: Adam Slodowy <b...@g...com>

    > Za dodatkowa kartę kredytową w Citi można dostać 75 złotych, o ile
    > do 30 czerwca taką kartą wyda się co najmniej 150 złotych. :)

    Poprosze o linkosa do tej promocji

    Junak

  • 3. Data: 2010-04-28 19:32:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Slodowy" 3...@k...goo
    glegroups.com

    > Za dodatkowa kartę kredytową w Citi można dostać 75 złotych, o ile
    > do 30 czerwca taką kartą wyda się co najmniej 150 złotych. :)

    : Poprosze o linkosa do tej promocji

    Nie znam, ale dostałem coś, co Citi nazwał Vouczerem i rozmawiałem
    w tej sprawie z citiphone -- przy okazji dodawania odbiorcy. Niestety
    wówczas nie znałem danych osoby, dla której bym dał kartę. Teraz (właśnie
    teraz) staram się (trzykrotnie -- moje straty to 44 gr, 35 gr i 11 gr, co
    po odliczeniu podatków daje stratę wielkości 60 groszy) dophonować do
    citiphone -- bezskutecznie. :) Preferuję dzwonienie nocne (po północy)
    ale akurat teraz jestem tu, gdzie są dane ww. osoby...

    Promocja nazywa się ,,Kupuj i Oszczędzaj z kartą Citibank -- Karta Dodatkowa''
    i ponoć jest gdzieś na stronie www.citihandlowy.pl, ale ja jej nie znajduję.
    Znalazłem podobna promocję, zaś tej nie znalazłem.

    Za jakiś czas podejmę kolejną próbę dodzwonienia się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-04-28 19:47:59
    Od: Adam Slodowy <b...@g...com>

    On 28 Kwi, 21:32, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Adam Slodowy" 3...@k...goo
    glegroups.com

> [...]
    > i ponoć jest gdzieś na stroniewww.citihandlowy.pl, ale ja jej nie znajduję.
    > Znalazłem podobna promocję, zaś tej nie znalazłem.

    Mi sie udalo jednak cos znalesc.

    http://www.online.citibank.pl/retail/blue/files/uslu
    gi/kupuj_i_oszczedzaj_karta_dodatkowa.pdf

    Pierwsza promocja dawala profity w wysokosci 50 PLNuF ;-) na jedna
    dodatkowa karte, a ta 75 PLNuf. Biore dwie sztuki. Nie ma sie co
    czaic. Podobnie jak kolega wystapie o karty dodatkowe. Bedzie na
    pieluchy dla dzieciaka

    Pozdrawiam

    Junak

  • 5. Data: 2010-04-28 21:01:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Slodowy" e...@e...goog
[...]

    Promocja trwa do 30 kwietnia br. Właśnie rozmawiam z citiphone i citi
    zastanawia się nad tym, czy można mi dać taką dodatkową kartę. :)

    Promocję z 50 PLNami przeoczyłem.

    : Pozdrawiam

    Zdrowia nigdy dosyć -- dziękuję.

    -=-

    Właśnie skończyłem rozmowę - chyba udało się.
    Chyba, bo potrzebny był element przetargowy
    w postaci Twego linka i znajdującego się pod nim PDFu... uFFF... ;)

    -=-

    Do pozostałych -- należy raczej śpieszyć się, jeśli się chce skosztować wisienki. :)

    Punktem spornym jest III c

    http://www.online.citibank.pl/retail/blue/files/uslu
    gi/kupuj_i_oszczedzaj_karta_dodatkowa.pdf

    c) do dnia 30 czerwca 2010 roku uaktywniły kartę i dokonały transakcji w
    wysokości nie mniejszej niż 150 PLN (sto
    pięćdziesiąt złotych) z zastrzeżeniem par. II pkt. 3, 4, 5, 6 Regulaminu oraz

    który wg citiphone brzmi

    c) do dnia 30 kwietnia 2010 roku uaktywniły kartę i do dnia 30 czerwca 2010 roku
    dokonały
    transakcji w wysokości nie mniejszej niż 150 PLN (sto pięćdziesiąt złotych)
    z zastrzeżeniem par. II pkt. 3, 4, 5, 6 Regulaminu oraz

    Citiphone poprosiło o zachowanie pliku z informacja i w razie potrzeby reklamowanie.
    Wydanie karty trwa 2 dni robocze.

    Tak wygląda jedna karta dodatkowa -- karta do mojej.
    Jutro zamierzam podejść do drugiej karty dodatkowej -- mojej dodatkowej do karty
    innej osoby.

    -=-

    Zdrówka Tobie i dziecku oraz matce dziecka. :)

    -=-

    Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest złożenie Wniosku o wydanie
    dodatkowej Karty Kredytowej Citibank w okresie od 1 marca 2010r. do 30 kwietnia
    2010 r.

    Promocją objęte są transakcje bezgotówkowe dokonane w okresie od 2 marca 2010 r.
    do 30 czerwca 2010 r.
    w punktach handlowych i usługowych położonych na terenie Rzeczpospolitej
    Polskiej.

    do dnia 30 czerwca 2010 roku uaktywniły kartę i dokonały transakcji w wysokości
    nie
    mniejszej niż 150 PLN (sto pięćdziesiąt złotych)

    Niniejszy Regulamin może ulec zmianie z zastrzeżeniem, że zmiana Regulaminu w
    żadnym stopniu nie wpłynie na
    pogorszenie zasad i warunków uczestnictwa w Promocji. O każdej zmianie
    niniejszego Regulaminu Bank powiadomi
    Uczestników Promocji, zamieszczając zmienione warunki na stronie internetowej
    www.online.citibank.pl
    Regulamin Promocji wchodzi w życie z dniem 1 marca 2010 roku.

    -=-

    Może i trochę ,,zaspałem'' z tą promocją, ale to dlatego, że ostatnio (od września
    ubroku) żyje mi się jakby na ,,pół etatu''. ;) Jestem alergikiem, ale okresy pyleń
    do mojego samopoczucia mają się nijak. Obawiam się, że rację ma lekarka laryngologii,
    :)
    która bez badania moich płuc zawyrokowała 30 miesięcy temu -- ,,ma pan chore płuca''.
    :)
    (a badała dogłębnie górne drogi oddechowe -- jak to laryngolog)

    Koszty własne związane z tą promocją powiększyły się o 1.75 PLNów wraz
    z podatkami, czyli niemal o 117 groszy odpodatkowanych, dając w sumie
    około 177 takich (odpodatkowanych) groszy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-04-28 22:18:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy można wyrobić kartę dodatkową w tej promocji dla osoby, która
    już ma kartę dodatkową do danej karty w citi? W regulaminie promocji
    nie widzę punktu mówiącego, że nie, ale może jest w regulaminie karty.

    a.

  • 7. Data: 2010-04-28 23:04:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" hrac84$f0h$...@h...amsnet.pl

    > Czy można wyrobić kartę dodatkową w tej promocji dla osoby, która
    > już ma kartę dodatkową do danej karty w citi? W regulaminie promocji
    > nie widzę punktu mówiącego, że nie, ale może jest w regulaminie karty.

    Powiem Ci za kilka dni. ;) (bo teraz nie wiem)
    Chyba można -- ja zakładam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-04-29 21:59:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hraevc$hgv$...@i...gazeta.pl

    > Powiem Ci za kilka dni. ;) (bo teraz nie wiem)
    > Chyba można -- ja zakładam.

    Raczej tak. Moja (wniosek złożony wczoraj) już jest.
    Wiem, bo podałem złe nazwisko panieńskie -- swojej matki,
    zamiast matki osoby, której daję kartę dodatkową. :) Dziś
    (przy okazji drugiej karty odkryłem, że wczoraj podałem złe
    nazwisko) dzwoniłem w tej sprawie i dowiedziałem się, że
    karta z wczorajszego wniosku już jest gotowa.

    U mnie obie karty dodatkowe są dawane osobom, które już mają swoje karty w Citi.

    -=-

    Z regulaminu:

    3) Z promocji wyłączeni są pracownicy Banku oraz osoby pozostające z Bankiem
    w stosunku cywilnoprawnym, tj. osoby pozostające w stosunkach wynikających
    z umów zlecenia, z umów o dzieło, z kontraktów menadżerskich zawartych z Bankiem.

    4) Osoby będące już stronami umów o jakikolwiek produkt Banku, w tym umów
    o kartę kredytową tego samego lub innego rodzaju, mają prawo udziału
    w Promocji na warunkach określonych w Regulaminie.

    To ostatnie to się nazywa rekurencja? ;) (czy rekursja?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-05-03 12:39:44
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:hr7n4d$397$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > było jasne -- biorę aż dwie, o ile się uda. Karta w pierwszym roku
    > jest za freeko, później można wypowiedzieć umowę bez strat.

    Czy majac karte Citi Visa, mozna ubiegac sie o mastercarda ? Nieco dostaje w
    tylek kupujac w istore, o ile sie nie myle - visa jest dodatkowo przeliczana
    przez dolary ? Prosze o poprawienie, jesli sie myle.
    Ewentualnie czy ktos moglby mi polecic mastercarda, limit moze byc bardzo
    maly, 500-1000 zl mi starczy, male oplaty za karte mile widziane, wymagany
    dobry podglad online...o dobrych przelicznikach nie wspomne, idealu pewnie
    nie ma ;)
    Dziekuje.

    ra9om1ak

  • 10. Data: 2010-05-05 08:39:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ra9om1ak" hrmg2o$1oo$...@i...gazeta.pl

    > Czy majac karte Citi Visa, mozna ubiegac sie o mastercarda ? Nieco dostaje w tylek
    kupujac w istore, o ile sie nie myle - visa
    > jest dodatkowo przeliczana przez dolary ? Prosze o poprawienie, jesli sie myle.

    IMO tak. Albo inaczej -- mówią mi agenci Citi, że można, ale później Citi
    odrzuca wnioski z gracją.