  • 1. Data: 2007-11-29 19:01:01
    Temat: Citi-Plus - naliczanie punktów
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Była niedawno dyskusja o punktach, ale nie mogę odnaleźć... ;)
    IMHO - do punktów wliczają się przelewy z rachunku karty.
    Samo naliczenie - suma punktów na wyciągu z poszczególnych transakcji
    zaokrąglana jest do pełnych dziesiątek złotych i dzielona przez pięć...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 2. Data: 2007-11-29 20:01:08
    Temat: Re: Citi-Plus - naliczanie punktów
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Samo naliczenie - suma punktów na wyciągu z poszczególnych transakcji
    > zaokrąglana jest do pełnych dziesiątek złotych i dzielona przez pięć...

    na Citi-BP przelewy z rachunku karty są punktowane ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-11-29 20:07:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > na Citi-BP przelewy z rachunku karty są punktowane ;-)

    No, ja napisałem chyba to samo... ;)

  • 4. Data: 2007-11-29 20:16:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No, ja napisałem chyba to samo... ;)

    tak, ale załozyłem, że było to w trybie przypuszczającym i chcesz, aby ktoś
    to jeszcze potwierdził ;-)

    pozdr.

  • 5. Data: 2007-11-29 20:36:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.

    > Była niedawno dyskusja o punktach, ale nie mogę odnaleźć... ;)
    > IMHO - do punktów wliczają się przelewy z rachunku karty.

    Wliczają. Jest to opisane w regulaminie.

    --
    Wojciech Bancer

  • 6. Data: 2007-11-29 20:49:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > tak, ale załozyłem, że było to w trybie przypuszczającym i chcesz, aby
    > ktoś
    > to jeszcze potwierdził ;-)

    Faktycznie. Niezbyt precyzyjnie to napisałem... ;)

  • 7. Data: 2007-11-30 06:49:02
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.