  • 11. Data: 2009-02-15 15:02:08
    Temat: Re: Ciekawy artykuł i pytanie.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Drogi Endriu,jeżeli Ty nie zauwazasz manipulacji w filmie "nocna
    > zmiana",to
    > znaczy ,że Ty nie rozumiesz z polityki nic..a Kurski z PiS jest gorszy od
    > Urbana w manipulowaniu,przykre.

    W poszukiwaniu symetrii
    http://www.michalkiewicz.pl/ndz_2007-01-13.php

    "[...] panie prezydencie, niech pan nas ratuje!. [...]"

    Endriu

  • 12. Data: 2009-02-15 16:43:10
    Od: " marq111" <m...@W...gazeta.pl>

    Nie posiłkuj się wypocinami innych ludzi,
    http://www.michalkiewicz.pl/ndz_2007-01-13.php
    "Lewy czerwcowy" ,"nocna zmiana" to takie same prawdy ,jak i ta ,że
    Kaczyńskch nie było przy Okrągłym Stole

  • 13. Data: 2009-02-15 17:24:23
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie posiłkuj się wypocinami innych ludzi,
    > http://www.michalkiewicz.pl/ndz_2007-01-13.php
    > "Lewy czerwcowy" ,"nocna zmiana" to takie same prawdy ,jak i ta ,że
    > Kaczyńskch nie było przy Okrągłym Stole

    Pamiętamy skąd się wzięła "Nocna zmiana":
    http://video.google.pl/videoplay?docid=2185058413755
    445485

    pamiętamy:

    Odwołanie rządu Jana Olszewskiego
    http://wiadomosci.polska.pl/kalendarz/kalendarium/ar
    ticle.htm?id=108302

    "[...]Posłowie i senatorowie: Aleksander Bentkowski, Michał Boni, Tadeusz
    Boral, Georg Bryłka, Józef Błaszeć, Wiesław Chrzanowski (Marszałek Sejmu),
    Włodzimierz Cimoszewicz, Józef Cinal, Eugeniusz Czykwin, Piotr Fogler,
    Antoni Furtak, Andrzej Gąsienica-Makowski, Tomasz Holc, Roman Jagieliński,
    Zbigniew Janowski, Jerzy Jaskiernia, Eugeniusz Kielek, Aleksander Krawczuk,
    Tadeusz Lasocki, Jan Majewski, Wit Majewski, Janusz Maksymiuk, Piotr
    Mochnaczewski, Leszek Moczulski, Jerzy Osiatyński, Jacek Piechota, Bohdan
    Pilarski, Władysław Reichelt, Wojciech Saletra, Ryszard Smolarek, Ewa
    Spychalska, Grażyna Staniszewska, Marian Starownik, Herbert Szafraniec,
    Bogumił Szreder, Tadeusz Szymańczak, Jan Świtka, Mariusz Wesołowski, Bogumił
    Zych, Jan Zylber, Gerhard Bartodziej, Władysław Findeisen, Krzysztof
    Horodecki, Jan Jesionek, Stanisław Kostka, Andrzej Kralczyński, Eugeniusz
    Wilkowski, Mieczysław Włodyka, Jan Zamoyski, Stanisław Żak.
    Ministrowie, wiceministrowie i urzędnicy Kancelarii Prezydenta: Michał
    Jagiełło, Wojciech Misiąg, Jan Komornicki, Aleksander Krzymiński, Jan
    Majewski, Andrzej Olechowski, Andrzej Podsiadło, Andrzej Siciński, Krzysztof
    Skubiszewski, Jacek Stankiewicz, Stanisław Szuder, Lech Falandysz, Jerzy
    Milewski, Janusz Ziółkowski, Lech Wałęsa. [...]"

    I to bynajmniej nie z "...Ni stąd ni zowąd....", tylko po to aby RAZ NA
    ZAWSZE UJAWNIĆ AGENTÓW SB ...!!!!!!!!!!!!

    Ministerstwo odzyskane
    http://www.michalkiewicz.pl/ncz2_23-06-2006.php

    " [...] Minister Krzysztof Skubiszewski negocjował był z ramienia Polski
    traktat o dobrym sąsiedztwie z Niemcami. Była to taka namiastka traktatu
    pokojowego, z którego kanclerz Helmut Kohl zręcznie się wykręcił nabożnym
    przystąpieniem z premierem Tadeuszem Mazowieckim do Komunii św. podczas
    pojednawczego nabożeństwa w Krzyżowej. Obydwaj mężowie stanu uściskali się,
    a podobno nawet spłakali ze wzruszenia, ale żelazny kanclerz ledwo dał się
    zmusić do traktatu o dobrym sąsiedztwie. Wiosną 1992 r. doradca premiera
    Olszewskiego Krzysztof Wyszkowski powiedział, ze podczas negocjowania tego
    traktatu Niemcy szantażowali ministra Skubiszewskiego groźbą ujawnienia jego
    agenturalnej przeszłości i dlatego traktat ten jest niesymetryczny na
    niekorzyść Polski. Minister Skubiszewski nigdy tego nie zdementował,
    zachowując tzw. wzgardliwe milczenie, aliści wkrótce wyszła na jaw jego
    agenturalna przeszłość, co oczywiście rewelacje Krzysztofa Wyszkowskiego
    raczej potwierdza.[...]".

    Pamiętamy też:

    Państwo bezpieki - czy dwa państwa bezpieki?
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID291157480,index
    .html

    "Ujawniono "Raport w sprawie WSI". Żadna rewelacja - ale pisałem juz pod
    data 29-I:
    No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi już obiecali
    wierna służbę Nowemu Panu. "

    Endriu

  • 14. Data: 2009-02-15 17:28:56
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > data 29-I:
    > No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi już

    51 "grubych ryb" z WSI na usługach Donko-Kaczorlandu hasa sobie w spokoju

    Endriu

  • 15. Data: 2009-02-15 18:56:58
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    .html

    > 51 "grubych ryb" z WSI na usługach Donko-Kaczorlandu hasa sobie w spokoju

    Che a najlepsze jest to że Macierewicz zna te nazwiska ....

    Endriu

  • 16. Data: 2009-02-16 10:28:00
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Jak ćwierkają wróbelki atak jest rodzimy (zza odry)

    Skąd masz takie info ?.

    Endriu