  • 1. Data: 2010-05-05 19:30:08
    Temat: Ciekawostka z OF
    Od: MattS <m...@m...ms>

    Cześć.

    Wczoraj (we wtorek) złożyłem w OF wniosek o lokatę optymalną 6M. Nowy
    dostęp wczoraj strasznie wolno działał, więc wniosek złożyłem jeszcze
    przez stary dostęp, lokaty_open_pl. Wybrałem lokatę nieodnawialną i zwrot
    na rachunek, z którego przyjdą pieniądze, specjalnie na to zwracałem uwagę.
    Dzisiaj kasa poszła i już doszła, przed chwilą sprawdzałem w OF, już w
    nowym dostępie (Open Online). Jednak jako rachunek do zwrotu środków jest
    podany jakiś inny rachunek w tym samym oddziale Noble Getin. Zgaduję, że
    to numer rachunku, który bym dostał, gdybym otworzył w Open Online
    rachunek. Jednak nie uruchamiałem nowych rachunków w OF, w Open Online
    widnieją jako nieaktywne.

    MattS

  • 2. Data: 2010-05-05 20:02:39
    Temat: Re: Ciekawostka z OF
    Od: cinnek <c...@W...com>

    W dniu 2010-05-05 21:30, MattS pisze:

    > Dzisiaj kasa poszła i już doszła, przed chwilą sprawdzałem w OF, już w
    > nowym dostępie (Open Online). Jednak jako rachunek do zwrotu środków
    > jest podany jakiś inny rachunek w tym samym oddziale Noble Getin.

    U mnie to samo.
    Póki co wysłałem im maila. Mam nadzieję, że obędzie się bez dalszych
    interwencji.

    --
    cinnek

  • 3. Data: 2010-05-05 20:54:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MattS <m...@m...ms> writes:

    > Cześć.

    [...]

> [...]
    > jest podany jakiś inny rachunek w tym samym oddziale Noble
    > Getin. Zgaduję, że to numer rachunku, który bym dostał, gdybym

    Nie. (Mam otwarte konto optymalne i rachunek do zwrotu jest inny)
    Raczej obstawiałbym, że jest to jakiś techniczny z którego dopiero
    wysyłają na właściwy.
    A może wogóle jest tam jakaś bzdura wpisana oznaczająca "rachunek z
    którego przyszło"
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 4. Data: 2010-05-06 07:03:53
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-05 22:02, cinnek wrote:

    > U mnie to samo.
    > Póki co wysłałem im maila. Mam nadzieję, że obędzie się bez dalszych
    > interwencji.

    Jeszcze lepsze:
    Miałem wczoraj pewną liczbę lokat, poleciłem zmienić numer konta na
    który będzie dokonany zwrot.
    Dzisiaj sprawdzam w starym serwisie i... nie ma żadnej lokaty !

    Zobaczymy, czy są widoczne w nowym...

    witrak()

  • 5. Data: 2010-05-06 08:28:29
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-06 09:03, witrak() wrote:

> [...]
    > który będzie dokonany zwrot.
    > Dzisiaj sprawdzam w starym serwisie i... nie ma żadnej lokaty !

    Są widoczne :-) ale...
    Konsultant na zapytanie dlaczego żadnej informacji nie ma po
    zalogowaniu w starym serwisie, ani nie było o zmianie serwisu
    wcześniej, powiedział, że było mailem... (oczywiście nie było -
    gdyby nie p.b.b. nic bym nie wiedział - więc powiedziałem, co myślę
    o ich profesjonalizmie i trochę mi ulżyło :-) ).

    Ale druga ciekawostka. Żona wczoraj zmieniła hasła, bo kiedyś nie
    dostała hasła do obsługi telefonicznej - pracowicie spisałem z
    SMSów. Dzisiaj stare hasło do strony lokat (starej) nie działa
    (wczoraj przed zmianą oczywiście działało) a do nowej można
    wprowadzić tylko maskowane, ale system domaga się m.in. n+1 znaku,
    podczas gdy hasło liczy tylko nznaków :|

    witrak()

  • 6. Data: 2010-05-06 11:09:13
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > który będzie dokonany zwrot.
    > Dzisiaj sprawdzam w starym serwisie i... nie ma żadnej lokaty !

    Ostatnio te systemy coś im się rozjeżdżają. Ja ostatnio walczyłem z
    przedłużeniem lokaty której kwota po dopisaniu odsetek przekroczyła 15 K
    PLN. W nowym systemie nie udało się jej przedłużyć, a w starym niby tak,
    tyle że lokata przeszła do zakończonych, a odnowiona nie została założona.
    Czyli kasa wyparowała :^) Ale za to znalazłem ją nowym systemie podzieloną
    na pół. Następnego dnia wszystkie dane się wyrównały. Mam wrażenie że nowy
    system już jest dla nich masterem, a stary synchronizują co jakiś czas.
    Za to nowe maskowanie hasła wkurza mnie maksymalnie. Kursor mi przeskakuje
    między tym komórkami jakby skubany żył własnym życiem...

    Tomek

  • 7. Data: 2010-05-06 11:15:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> writes:

    [...]
    > system już jest dla nich masterem, a stary synchronizują co jakiś czas.
    > Za to nowe maskowanie hasła wkurza mnie maksymalnie. Kursor mi przeskakuje
    > między tym komórkami jakby skubany żył własnym życiem...

    jakie maskowanie?
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 8. Data: 2010-05-06 11:30:59
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > jakie maskowanie?
    > KJ

    To, że nie podajesz pełnego hasła, tylko losowo wsazane z niego znaki.

  • 9. Data: 2010-05-06 11:53:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > To, że nie podajesz pełnego hasła, tylko losowo wsazane z niego znaki.
    Wiem jak działa hasło maskowane, ale gdzie w openie ono niby jest?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 10. Data: 2010-05-06 12:56:26
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 06.05.2010 13:53, Kamil Jońca wrote:

    > Wiem jak działa hasło maskowane, ale gdzie w openie ono niby jest?

    Hehe, ja też nie mam maskowanego hasła na nowej stronie. Nie tylko ja -
    dwie osoby w rodzinie również. Maskowanie powinno się pojawić na
    następnej stronie po wprowadzeniu loginu, widziałem na zdjęciu.

    Podobnie w BZ WBK mam ja i moja mama: 12-znakowe hasło maskowane i
    ZAWSZE każą wprowadzić wszystkie znaki!