  • 1. Data: 2005-11-20 22:35:08
    Temat: Ciekawostka od Karola
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Spodobało mi się, a autor się nie chwali:
    http://kartyonline.pl/ciek.php?id=36
    Zwłaszcza slip uroczy ;-)

    I żeby nie było, że tylko copy/paste, to polecam Zuzi i nie tylko książkę
    "Bankowiczowie o banku dla młodszych i trochę starszych", Izabeli
    Heropolitańskiej i Justyny Koszur (15 letniej) wyd. Twigger.
    Rzecz jest na tyle świeża, że google dopiero co ją zaindeksowało.
    Po pobieżnym przejrzeniu wydaje mi się, że w całości (prawie 300 stron) może być
    niestrawna dla siedmiolatki, ale we fragmentach jak najbardziej.

    Pewnie i starsi mogą sporo skorzystać :-P

    PS.
    Tylko, żeby potem nie było na mnie jak Endrju II będzie powtarzał:
    "Zuzia musi odejść".

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek