  • 1. Data: 2007-02-03 23:26:55
    Temat: Cetelem jest boski!!!
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Kiedyś tam brałem u nich kredyt. A kilka dni temu przysłali mi KK z
    limitem 7000, bez żadnych zaswiadczeń, bez niczego. Kredyt spłaciłem po
    2 albo 3 miesiącach (miał być na 24), brałem go na 1 dokument
    tożsamosci, bez zaświadczeń o zarobkach. Czyżby dobry wujek tam
    pracował? Bo nie rozumiem tego...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2007-02-04 07:39:05
    Temat: Re: Cetelem jest boski!!!
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Opłaty za administrowanie kontem co miesiąć,
    oprocentowanie najwyższe z mozliwych, prowizje
    za wszystko, opłata roczna, też ją dostałem i muszę
    się jej szybko pozbyć...

  • 3. Data: 2007-02-04 10:18:34
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Opłaty za administrowanie kontem co miesiąć,
    > oprocentowanie najwyższe z mozliwych, prowizje
    > za wszystko, opłata roczna, też ją dostałem i muszę
    > się jej szybko pozbyć...

    A aktywne te karty wogóle są?

    /*-+

  • 4. Data: 2007-02-04 11:40:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > A aktywne te karty wogóle są?
    >
    > /*-+
    jak nieaktywna to nie aktywuj jej, karte zniszcz i po temacie

  • 6. Data: 2007-02-04 12:39:52
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > jak nieaktywna to nie aktywuj jej, karte zniszcz i po temacie

    Dokładnie! Karty aktywuje się przy pierwszej transakcji wymagającej PIN-u.
    Tak, że póki jej nie użyjesz to nic nie zapłacisz. Zima jest - do
    czyszczenia szyb ze szronu chyba się dobrze nadaj,e

    /*-+

  • 5. Data: 2007-02-04 12:39:52
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

  • 7. Data: 2007-02-04 19:28:18
    Od: " - Robert -" <r...@W...gazeta.pl>

    TLZ <t...@w...info.com.pl> napisał(a):

> [...]
    > 2 albo 3 miesiącach (miał być na 24), brałem go na 1 dokument
    > tożsamosci, bez zaświadczeń o zarobkach. Czyżby dobry wujek tam

    Dodatkowo tych co brali u nich kredyt nawet i 8 lat temu, spamuja
    korespondencja na adres domowy, oferujac co chwila jakis g.... kredyt etc.
    Wysylanie pism z prosba o skasowanie danych jest bezskuteczne.
    Jeszcze jeden email i ten ich balagan zglosze do GIODO.

  • 8. Data: 2007-02-07 16:39:49
    Od: "Iga" <i...@o...pl>

> [...]
    > 2 albo 3 miesiącach (miał być na 24), brałem go na 1 dokument
    > tożsamosci, bez zaświadczeń o zarobkach. Czyżby dobry wujek tam

    Mi tez przysłali...
    Pracowałam kiedys w Cetelem, wiem jak wygląda wysyłanie kart. Rzaem z kredytem
    ratalnym podpisujemy umowe o karte. tzw. umowa duo. jesli nie chcesz karty,
    musisz napisac pismo, które sprzedawca powinien dołączyc do umowy o kredyt.
    pismo to napisałam, a karte mimo wszystko przysłali. tak samo z limitem 7000.
    w pierwszym roku karta jest darmowa, nastepny rok juz platna. i nie jest wazne
    czy jest aktywna czy nie, bo placi sie za wydanie karty, a nie wtedy kiedy ja
    aktywujemy.
    poza tym, jesli nie napiszemy pisma z rezygnacja z karty i nie wyslemy go z
    przecieta karta, w biku bedziemy widoczni jako posiadacze karty, co obniza nam
    zdolnosc kredytowa.
    juz w momencie wysłania karty wpisuja nas do biku.