  • 1. Data: 2002-01-09 18:13:26
    Temat: Certyfikat mBanku
    Od: "Piotr Slusarek" <p...@p...com>

    Hej,

    skusiłem się na założenie konta w mBanku i mam pewne podejrzenia co
    do ich certyfikatu bezpieczeństwa.
    Albowiem podczas logowania się do mego konta, przy wchodzeniu na stronę
    z kodowaniem czasem ukazuje się w okienku komunikat: "Revocation
    information for the security certificate for this site is not available.
    Do you want to proceed?". Po wybraniu opcji "Yes" wchodzę na stronę z
    certyfikatem. Po kliknięciu w ikonkę certyfikatu zawsze ukazuje się
    tekst: "This certificate has failed to verification all of its intended
    purposes."
    Moja przeglądarka to MSIE v. 5.50.
    Mam silne wrażenie, że coś jest nie w porządku. Czy rzeczywiście?
    Wysyłanie do mBanku mejli z powyższym jest w moim przypadku
    gadaniem dziada do obrazu.
    I co z tym fantem zrobić?

    Piotr Ślusarek

  • 2. Data: 2002-01-09 22:25:18
    Temat: Re: Certyfikat mBanku
    Od: "Maks" <M...@m...acc.wp.pl>

    Sprawdź czy Twoja przeglądarka obsługuje 128 bitowe szyfrowanie SSL oraz czy
    zainstalowałeś wszystkie poprawki dot. bezpieczeństwa. Może to być też
    (niestety) efekt wrogiego działania - np. trojan podsuwający Ci lipną stronę
    mBanku. Czy używasz jakiegoś firewall'a ? Jeśli nie to weź taką okoliczność
    pod uwagę... Tymczasem spróbuj się może połączyć z jakiegoś innego kompa.

    Pozdrawiam,
    Maks

  • 3. Data: 2002-01-09 22:25:48
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Slusarek" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Mam silne wrażenie, że coś jest nie w porządku. Czy rzeczywiście?
    > Wysyłanie do mBanku mejli z powyższym jest w moim przypadku
    > gadaniem dziada do obrazu.
    > I co z tym fantem zrobić?

    Abstrahując troszkę od tematu. Zmienić bank. Nie toleruję tego, że bank nie
    reaguje na kontakt ze strony klienta. Dlatego mam konto w Inteligo. Tam
    każdy e-mail wysłany na [inteligo][info][pomoc]@inteligo.pl jest szczegółówo
    wyjaśniany przez dział reklamacji. Jestem naprawdę pod wrażeniem jakości
    obsługi...

    A mam z czym porównywać, bo mam komórkę w Idei... A tam BOK to czyste
    szaleństwo...

    Poprzednio miałem konto w Millennium. Naprawdę jakość obsługi w oddziale w
    Rudzie Śląskiej to skandal. Nie chce mi się teraz pisać dokładnie, ale jakie
    szopki oni robili, to mało kto. Jak poopowiadałem w oddziałach w Katowicach
    i Bytomiu, to mieli ubaw...
    A nawet Bankolinia nie jest taka idealna...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-01-10 09:36:32
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

> [...]
    > information for the security certificate for this site is not available.
    > Do you want to proceed?". Po wybraniu opcji "Yes" wchodzę na stronę z

    Czyli "nie mozna bylo sciagnac informacji o uniewaznieniu tego certyfikatu".
    Przegladarka nie mogla sie polaczyc z jakims VeriSignem czy skad tam
    sciaga informacje o uniewaznionych certyfikatach (taka "black list").
    mBank nie ma na to wplywu, co nie znaczy, ze powinni pomijac milczeniem
    Twoje pytanie do nich.

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 5. Data: 2002-01-10 11:03:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 10, 2002 at 10:36:32AM +0100, Tomasz Tatar wrote:

    > mBank nie ma na to wplywu, co nie znaczy, ze powinni pomijac milczeniem
    > Twoje pytanie do nich.

    W/g informacji jakie dostalem od pewnego przedstawiciela BRE, taka
    informacja nie wplynela do mbanku, wiec i odpowiedziec nie mogli.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-01-10 12:15:13
    Od: "Piotr Slusarek" <p...@p...com>

    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych > On Thu, Jan 10, 2002 at 10:36:32AM +0100, Tomasz Tatar
    wrote:

    > W/g informacji jakie dostalem od pewnego przedstawiciela BRE, taka
    > informacja nie wplynela do mbanku, wiec i odpowiedziec nie mogli.

    Mejla z pytaniem do nich wysyłałem trzykrotnie. bez odpowiedzi. Na mejl
    wysłany do nich w innej sprawie odpowiedzieli bardzo szybko. Jeśli więc
    możesz, to podaj mi namiar na tego przedstawiciela. Może to poskutkuje.
    Z drugiej strony telefonując do mLinii dowiedziałem się, że oni
    rzeczywiście mają jakieś problemy z certyfikatem.

    Pozdrawiam,
    Pieszko