  • 1. Data: 2002-04-11 13:25:09
    Temat: CITI-Spowiedź!
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Dzisiaj poszedłem na ul. Ruską we Wrocławiu zrezygnować z usług Citibanku. I
    jakie było moje zdziwienie, kiedy PANI zobowiązała mnie, do podania POWODU
    zamknięcia rachunku citikonta i KK, pod groźbą odmowy przyjęcia mojego
    wniosku!!! Dla mnie jest to BEZPRAWNE,... a poza tym śmieszne!

  • 2. Data: 2002-04-11 13:35:13
    Temat: Re: CITI-Spowiedź!
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Podaj byle jaki powód - np. że zupa była za słona .. lub że Ci sie nie
    podoba traktowanie klientów w Citi ... Ale jazdka ... Wyrazy współczucia !

  • 3. Data: 2002-04-11 13:40:34
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamknięcia rachunku citikonta i KK, pod groźbą odmowy przyjęcia mojego
    > wniosku!!! Dla mnie jest to BEZPRAWNE,... a poza tym śmieszne!

    Trzeba bylo ZAŻĄDAĆ podstawy prawnej tego żądania,ot po prostu.

  • 4. Data: 2002-04-11 13:44:09
    Od: "schen" <s...@i...pl>

> [...]
    > zamknięcia rachunku citikonta i KK, pod groźbą odmowy przyjęcia mojego
    > wniosku!!! Dla mnie jest to BEZPRAWNE,... a poza tym śmieszne!

    Ciesz sie - to promocja :-) Niedlugo powod, ktory podajesz bedzie musial byc
    potwierdzony notarialnie :-)

  • 5. Data: 2002-04-11 14:10:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <w...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > zamknięcia rachunku citikonta i KK, pod groźbą odmowy przyjęcia mojego
    > wniosku!!! Dla mnie jest to BEZPRAWNE,... a poza tym śmieszne!

    No to napisz "bez powodu".

    MJ

  • 6. Data: 2002-04-11 14:12:30
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Citibanku. I
    POWODU

    > No to napisz "bez powodu".

    Albo: "ot tak, dla jaj" :-)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2002-04-11 14:16:54
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Napisałem jako powód : " rezygnacja z usług " :) Niech mój powód przyczyni się
    do polepszenia ich ofery! :)

  • 8. Data: 2002-04-11 21:15:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jamesi" <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Człowieku!!! miałes niepowtarzalna i uzasadnioną okazję wyżycia sie na
    > panience z okieka - gdyby mnie zadała takie durne pytanie to by się
    spaliła
    > ze wstydu...

    ROTFL.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 9. Data: 2002-04-11 21:18:53
    Od: "Jamesi" <l...@f...onet.pl>

  • 10. Data: 2002-04-12 06:07:24
    Od: "rocker" <b...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > zamknięcia rachunku citikonta i KK, pod groźbą odmowy przyjęcia mojego
    > wniosku!!! Dla mnie jest to BEZPRAWNE,... a poza tym śmieszne!

    Nie uwazacie, ze era wnioskow juz dawno minela. Umowa
    o prowadzenie rachunku jest przeciez zwykla umowa regulowana
    przez prawo bankowe i cywine, dlatego kazda ze stron moze te
    umowe wypowiedziec. Jak w FORTISIE kazali mi zlozyc wniosek
    na odpowiednim formularzu to podziekowalem i zlozylem pisemne
    wypowiedzenie umowy. Tak samo w CITI, kiedys nawet byl
    zapis w regulaminie, ze rozwiazanie umowy nastepuje w trybie
    natychmistowym (chyba par. 16), bez zadnych miesiecznych
    okresow przejsciowych, na ten punkt regulaminu sie powolalem,
    swoja droga to do nich nie docieralo i rachunek zamykali 3 miesiace.

    pzr.
    bb.