  • 91. Data: 2002-10-15 16:56:26
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aogho0$mbn$1@news2.tpi.pl...

    zdziwisz - bo np. hurtownia elektryczna wyposazona w POS to
    > rzadkosc.

    A od kiedy w hurtowniach sa POSy ;-) Ja mowilem o sprzedawcach
    detalicznych - wszak to oni sa w lancuchu dystrybucji ostatnim ogniwem i to
    u nich zaopatruja sie klienci indywidualni.

    --
    JaKi

  • 92. Data: 2002-10-15 17:01:28
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu (odp do Dave)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > problem w tym ze nie wszedzie taka jest.

    Jesli nie w jednym sklepie to w drugim - nie mam z tym szczegolnych
    problemow.

    > to fakt - ale nie zawsze tak jest. Sa takie sklepy gdzie floor limit maja
    > ustawiony na 0. Sam sie zdziwilem..

    No to jeszcze wiele rzeczy Cie zdziwi ;-)

    --
    JaKi

  • 93. Data: 2002-10-15 17:06:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Należysz do gatunku ludzi tzw. 'upierdliwców'
    > Płacisz za zapałki kartą, to nic, ze ludzie stoją w kiosku w kolejce i
    czekaja
    > az JAŚNIE PAN zapłaci swoja ulubiona kartą.

    Tia, a widziales kiosk z POSem? A jesli Ci sie nie podoba ze sklep akceptuje
    karty mozesz isc do innego albo zrob pikieta i zbieraj podpisy aby
    zaprzestali tych procedur ktrore przeszkadzaja bednym ludzia placacym
    gotowka.

    Nie lepiej nosic na drobne zakupy
    > parę złotych w gotówce??

    Nie

    --
    JaKi

  • 94. Data: 2002-10-15 17:07:43
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > no coz - w imieniu stojacych za toba w kolejce stwierdzam ze jestes nie
    > tylko upierdliwy ale egoistyczny. Czasami warto byloby pomyslec troche o
    > innych ludziach...

    Czasem warto pomyslec ze szybciej zaplace karta niz gotowka, szzegulnie jak
    dasz rano za bulke 200 PLN a pani pojdzie rozmieniac i szukac drobnych.

    --
    JaKi

  • 95. Data: 2002-10-15 17:08:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > jak chcesz zajac kase na 2 min na transakcje za 2zl to tak.

    Jak chcesz zajac kase na 1 min kupujac zapalki za 1 zl to ok.

    --
    JaKi

  • 96. Data: 2002-10-15 17:11:01
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Powiem tak: "Nie wierze i co mi Pan zrobi?"
    >
    > Klasyfikuje to w tej samej grupie co umieszczanie optimusa jako
    > aklajera ;-)

    A ja powiem tak - jak nie ma mozliwosci platnosci karta - to znaczy ze to
    jakas lewa stacja - i lepiej ja omijac...
    Takoz czynie :)

  • 97. Data: 2002-10-15 21:28:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > a ma KK za 70zl rocznie..?

    A ma KK i nie ma 10 PLN, a jak ma to 10 PLN to trzyma na wszelki wypadek. A
    ze nie jestem milosnikiem i fanem szukania bankomatow wiec gdzie tylko moge
    place kazda kwote karta aby nie musiec co kilka dni leciec po kolejne 10 PLN
    so bankomatu.

    Pragne tez zauwazyc ze karta ma byc DLA MNIE wygodnym instrumentem
    platniczym i poki co takim jest. Rownie dobrze moge latac z wypchanym
    portfelem po miescie - ale nie jest to DLA MNIE wygodne. Jesli Ty wolisz
    biegac z gotowa - Twoj wybor, ale tez nie staraj sie odbierac innym ludzia
    ich praw.

    --
    JaKi

  • 98. Data: 2002-10-16 06:39:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 07:11:01PM +0200, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > A ja powiem tak - jak nie ma mozliwosci platnosci karta - to znaczy ze to
    > jakas lewa stacja - i lepiej ja omijac...
    > Takoz czynie :)

    Cos w tym jest, chyba nie zdawalem sobie z tego sprawy ;-)

    --

    --w

  • 99. Data: 2002-10-16 07:04:28
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > detalicznych - wszak to oni sa w lancuchu dystrybucji ostatnim ogniwem i
    > u nich zaopatruja sie klienci indywidualni.

    to dziwne - ja budujac instalacje elektryczna czy hydrauliczna robie zakupy
    w hurtowniach, podobnie jak tysiace innych ludzi... Nie znam klienta
    indywidualnego ktory budujac dom kupowalby instalacje w sklepie...

    D.

  • 100. Data: 2002-10-16 07:05:48
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > biegac z gotowa - Twoj wybor, ale tez nie staraj sie odbierac innym ludzia

    egoizm czystej postaci. Stojacych za toba ludzi czekajacych 2min az
    zautoryzujesz 2zl transakcje nie zauwazasz. Szkoda slow...

    D.