  • 81. Data: 2002-10-15 13:55:12
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 03:27:51PM +0200, Dave wrote:

    > no coz - w imieniu stojacych za toba w kolejce stwierdzam ze jestes nie
    > tylko upierdliwy ale egoistyczny. Czasami warto byloby pomyslec troche o
    > innych ludziach...

    Rozumiem ze jakies straszne rodziny zbierajace te 17groszy koniecznie
    w monetach 1gr nie budza w Tobie takich reakcji? Bo jest to 'prawny
    srodek platniczy w polsce' i wara mi od niego. A jak ja chce zaplacic
    karta, to juz jestem upierdliwy, cham i cyklista?

    --

    --w

  • 82. Data: 2002-10-15 14:02:49
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Zaintrygowales mnie. Ostatnio na jakims _strasznym_ zadupiu
    > (przepraszam miekszancow tej malowniczej miejscowosci) znalazlem
    > stacje z posem pekaosa. Dzialo sie to w sierpniu jakies 100km w glab
    > kraju od miejsca gdzie sie hel zaczyna. Nazwy nawet nie pamietam. A
    > byla to pierwsza stacja na ktorej sie chcialem zatrzymac.
    >
    > Jakie to stacje (renomowane) nie maja terminali?

    np. stacja Arala gdzies kolo Rabki. Nie pamietam dokladnie nazwy wsi.

    D.

  • 83. Data: 2002-10-15 14:03:48
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Rozumiem ze jakies straszne rodziny zbierajace te 17groszy koniecznie
    > w monetach 1gr nie budza w Tobie takich reakcji? Bo jest to 'prawny

    budza podobne

    > srodek platniczy w polsce' i wara mi od niego. A jak ja chce zaplacic
    > karta, to juz jestem upierdliwy, cham i cyklista?

    jak chcesz zajac kase na 2 min na transakcje za 2zl to tak.

    D.

  • 84. Data: 2002-10-15 14:14:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 04:02:49PM +0200, Dave wrote:

    > np. stacja Arala gdzies kolo Rabki. Nie pamietam dokladnie nazwy wsi.

    Ciekawe o tyle ze Aral w polsce ma podpisana umowe z Polcardem ;-)

    Pewnie sie wstrzeliles w okres padu, ale nawet wtedy sie _prosi_ o
    powielacz.

    --

    --w

  • 85. Data: 2002-10-15 14:15:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> writes:

    > znam stacje renomowanych firm, ktore na prowincji nie maja terminali...

    Mozliwe. Nigdy mi sie jednak nie zdazylo trafic na taka.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 86. Data: 2002-10-15 14:16:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 04:03:48PM +0200, Dave wrote:

    > jak chcesz zajac kase na 2 min na transakcje za 2zl to tak.

    Sorki, ale to wtedy nie krzycz na mnie, ale na _sklep_ ze procedura
    karciana trwa ile trwa i niech o to zadbaja bo juz _wiecej_ tam nie
    przyjdziesz. Kropka.

    Czego chcesz od klienta ktory przyszedl do sklepu kupic sobie bulke?
    Skad wiesz dlaczego placi karta?

    --

    --w

  • 87. Data: 2002-10-15 14:20:47
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Ciekawe o tyle ze Aral w polsce ma podpisana umowe z Polcardem ;-)
    >
    > Pewnie sie wstrzeliles w okres padu, ale nawet wtedy sie _prosi_ o
    > powielacz.

    stacja w ogole nie miala terminala.

    D.

  • 88. Data: 2002-10-15 14:30:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 04:20:47PM +0200, Dave wrote:

    > stacja w ogole nie miala terminala.

    Powiem tak: "Nie wierze i co mi Pan zrobi?"

    Klasyfikuje to w tej samej grupie co umieszczanie optimusa jako
    aklajera ;-)

    --

    --w

  • 89. Data: 2002-10-15 15:04:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> writes:

    > jak chcesz zajac kase na 2 min na transakcje za 2zl to tak.

    Coz to za pomysl? Sklep wie, ile trwa obsluga kasowa (wbrew pozorom
    placenie karta trwa krocej, jesli miescisz sie w FL). Co za problem
    dodac kas? Chociaz zwykle kas nie brakuje, tyle ze sa pozamykane.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 90. Data: 2002-10-15 15:32:39