  • 1. Data: 2005-11-22 19:57:50
    Temat: Brak oplat za prowadzenie konta przy odpowiednim saldzie
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Poniewaz odsetki coraz nizsze a do tego jeszcze zabierany
    jest z nich podatek to czy nie lepszym rozwiazaniem byloby
    zaniechanie pobieranie oplat za konto w zamian za odpowiednio
    wysokie saldo. Mimo, ze wydaje sie to dosc korzystane dla
    banku i klienta to znalazlem tylko kilka ofert:
    Citi Bank, Lukas i Intelgo.
    Czy znane sa inne banki ktore tak postepuja?
    Chodzi mi raczej o konta "nie dla VIPow". Na ktorych
    saldo wyraza sie tysiacami PLN, tak do poziomu
    zapewniajacego brak oplat w przypadku Citi One (25 000 PLN).

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-11-22 21:38:20
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "Marcin" <n...@n...ocm> napisal(a):

    Witam!

    >Mimo, ze wydaje sie to dosc korzystane dla
    >banku i klienta

    Czy mozesz wskazac mi jaka korzysc ma z tego klient? Bo ja nie widze
    sensu trzymania duzej ilosci pieniedzy na praktycznie
    nieoprocentowanym RORze.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 3. Data: 2005-11-22 23:05:41
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin napisał:
> [...]
    > wysokie saldo. Mimo, ze wydaje sie to dosc korzystane dla
    > banku i klienta to znalazlem tylko kilka ofert:

    Dla banku na pewno bo cały czas obraca pieniędzmi, któe są mizernie
    oprocentowane na koncie...

    K.

  • 4. Data: 2005-11-22 23:32:05
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-23 00:05- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Krystek, gdy pisał(a):

    > Dla banku na pewno bo cały czas obraca pieniędzmi, któe są mizernie
    > oprocentowane na koncie...
    >
    > K.
    No bez przesady.
    W Lukasie oprocentowanie nie wydaje się być najmarniejszym z możliwych.
    Widziałem chyba gorsze. Zresztą tam wystarczy trzymać te 5 kilo na
    lokatach. I lokaty też gorzej oprocentowane widywałem...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 5. Data: 2005-11-23 02:30:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał(a):
> [...]
    > Widziałem chyba gorsze. Zresztą tam wystarczy trzymać te 5 kilo na
    > lokatach. I lokaty też gorzej oprocentowane widywałem...

    No chyba, że są to konta "kombinowane": ROR z lokatą. Wtedy się zgodzę.
    Pytanie tylko czy są to konta, za które nie trzeba dużo płacić.

    K.

  • 6. Data: 2005-11-23 08:03:07
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-23 03:30- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Krystek, gdy pisał(a):

    Chyba nie znasz oferty Lukasa.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 7. Data: 2005-11-23 08:07:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-23 03:30, osobnik podający się za Krystek, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > No chyba, że są to konta "kombinowane": ROR z lokatą. Wtedy się zgodzę.
    > Pytanie tylko czy są to konta, za które nie trzeba dużo płacić.

    Zamiast tracić czas na pisanie bzdur - przeglądnij oferty wspomnianych
    wyżej banków.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2005-11-23 12:54:52
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości

> [...]
    > saldo wyraza sie tysiacami PLN, tak do poziomu
    > zapewniajacego brak oplat w przypadku Citi One (25 000 PLN).

    Witam,
    mam eKonto PRO w Lukasie. Przy wpływach pow. 2000 na m-c i średnim saldzie
    miesięcznym pow. 5k konto prowadzone jest za darmo. Za darmo są również
    wszystkie przelewy, wypłaty z bankowatów BZWBK i Euronetu oraz token.
    Pewnie znajdą się krytycy Lukasa, ale jak dla mnie oferta jest bardzo dobra.
    Mieli ostatnio kilka wpadek w związku ze zmianą systemu it, ale teraz
    wszystko działa znacznie lepiej.

    Więcej info:
    http://www.lukas.pl/oferta_konta_epro.asp

    Pozdr
    DJ

  • 9. Data: 2005-11-23 13:10:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > zaniechanie pobieranie oplat za konto w zamian za odpowiednio
    > wysokie saldo. Mimo, ze wydaje sie to dosc korzystane dla

    dla banku tak, dla klienta raczej nie

    > banku i klienta to znalazlem tylko kilka ofert:
    > Citi Bank, Lukas i Intelgo.
    > Czy znane sa inne banki ktore tak postepuja?

    np. Millennium

    > Chodzi mi raczej o konta "nie dla VIPow". Na ktorych
    > saldo wyraza sie tysiacami PLN, tak do poziomu
    > zapewniajacego brak oplat w przypadku Citi One (25 000 PLN).

    W Mille nawet nie trzeba miec ZADNYCH wplywow, wystarczy uzywac ich karty
    kredytowej placac nia nie mniej niz 500zl/mc

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2005-11-23 19:51:08
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Uzytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:9r37o1189mbhcfn7ldvosh6g6hpcaiijv7@4ax.com...

    > Czy mozesz wskazac mi jaka korzysc ma z tego klient? Bo ja nie widze
    > sensu trzymania duzej ilosci pieniedzy na praktycznie
    > nieoprocentowanym RORze.

    Ale przeciez to moga byc lokaty terminowe czy fundusze inwestycyjne.
    Sam ROR to bez sesnu, bo lepiej ta kase w cos innego wlozyc.

    Pozdrawiam

    Marcin