  • 1. Data: 2003-02-01 13:08:10
    Temat: Biznes Partner - opłaty w górę ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Tak się przyglądam nowościom na stronie http://www.pkobp.pl/ w kwestii opłat za
    prowadzenie konta i chyba (ze mnie wzrok myli)
    opłaty poszły o 100% w górę w przypadku rachunków bankowych dla duzych
    przedsiębiorstw tzn. z 20 zl /m-ąc do 40 zł/m-ąc a w
    przypadku konta dla malej i średniej przedsiębiorczości typu PARTNER o 167% z 15
    zł/m-ąc do 40 zł/m-ąc (najwyraźniej dokonali
    zrównania opłat dla tych dwóch rodzjaów kont).
    Jeszcze mam nadzieje że się myle ale wszystko wskazuje że ostro przegieli.

    ///TARYFA PROWIZJI I OPŁAT BANKOWYCH POBIERANYCH PRZEZ PKO BP SA OD KLIENTÓW
    KORPORACYJNYCH
    I. Rachunki bankowe (złotowe i walutowe) w złotych
    1. Otwarcie rachunku bankowego 20
    2. Otwarcie rachunku lokaty terminowej 0
    3. Za prowadzenie rachunku - miesięcznie 40 ///

    ///Operacje kasowe , depozyty, karty bankowe i kredyty (z wyjątkiem mieszkaniowych)
    dla: klientów małej i średniej
    przedsiębiorczości nie posiadających rachunków typu PARTNER posiadaczy rachunków typu
    PARTNER, korzystających z usług oferowanych na
    warunkach ogólnych spółdzielni mieszkaniowych, deweloperów i wspólnot mieszkaniowych
    (...)
    II. Depozyty - rachunki bankowe (złotowe i walutowe) w złotych
    8. Otwarcie rachunku bankowego 20
    9 Otwarcie rachunku lokaty terminowej 0
    10. Za prowadzenie rachunku - miesięcznie 40 ///

    Z tego co pamiętam to rolnicy za Agro-Partner płącili 5 zł/m-ąc, Medyk-Partner teżbył
    nizej ... teraz się ucieszą
    Sark

  • 2. Data: 2003-02-01 18:47:13
    Temat: Re: Biznes Partner - opłaty w górę ?
    Od: m...@w...pl

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Sark
    > Faktycznie opłaty poszły w górę. Jednak stawki wyglądają trochę inaczej.
    OPłata za prowadzenie rachunku bankowego rzeczywiście wzrosła do 40 zeta ale z
    25 a nie jak piszesz z 20. Natomiast Biznes i Medyk partner wzrósl z 15 do 20
    za miesiąc, natomiast agro z 5 do 10.
    Cześć Magda

  • 3. Data: 2003-02-01 19:45:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 25 a nie jak piszesz z 20. Natomiast Biznes i Medyk partner wzrósl z 15 do 20

    To co napisałem to najprawdziwsza prawda :) ale w poprzedniej wersji cennika i w
    praktyce kazdy oddział miał mozliwość regulowania
    tej stawki indywidualnie, do 30 zł, stąd u mnie bylo 20 a u Ciebie 25 zł. Teraz
    takiej uwagi nie widze w TOiP więc pewnie w całej
    polsce bedzie tak samo.
    Sark