  • 1. Data: 2013-06-18 08:13:19
    Temat: Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    <http://biznes.onet.pl/bz-wbk-juz-nie-po-drodze-z-bi
    edronka,18572,5543080,1,prasa-detal>

    "Jak twierdzi "DGP", zapał sieci dyskontów jednak opadł po obniżce opłat
    za korzystanie z karty (interchange), zwłaszcza że w przyszłym roku
    prowizje mają spaść ponownie."

    Czyżby jednak się mieli pogodzić z kartami??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-06-18 18:51:20
    Temat: Re: Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 08:13:19 +0200, lolekanabolek napisał(a):

> [...]
    > prowizje mają spaść ponownie."
    >
    > Czyżby jednak się mieli pogodzić z kartami??

    No ciekawe jak to się rozegra. Fakt, że karty są najbardziej popularne i
    najszybciej to wdrożyć i pewnie najtaniej, więc jak obniżą jeszcze
    prowizje to nic tylko korzystać. Jednak wtedy, całe tak zwane "bik dejta",
    popłynie do VISA/MC i po części do banków i ciekawe czy to będzie
    Biedronce w smak ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-06-21 22:54:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" kpq368$5ic$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > prowizje to nic tylko korzystać. Jednak wtedy, całe tak zwane "bik
    > dejta", popłynie do VISA/MC i po części do banków i ciekawe czy to

    Od czasu, gdy Biedronkowy kasjer mnie okradł -- nie kupuję u tego żuczka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-06-21 23:01:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kq2eo8$4hv$...@s...aioe.org

    > Od czasu, gdy Biedronkowy kasjer mnie okradł -- nie kupuję u tego żuczka. :)

    Nawet już zapomniałem o tym, że to chrząszcz, nie żuczek. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-06-30 23:54:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:kq2eo8$4hv$2@speranza.aioe.org...

    > "xbartx" kpq368$5ic$...@n...news.atman.pl

    > Od czasu, gdy Biedronkowy kasjer mnie okradł -- nie kupuję u tego żuczka.
    > :)

    No ale to kasjer, a nie Biedronka. Nie to, bym Cię namawiał do zakupów w
    tej sieci - znam jej inne wady -ale jaką masz gwarancję, ze ten sam kasjer
    nie zatrudni się w innym sklepie nie okradnie Cie przykłądowo w LIDL-u?

  • 6. Data: 2013-07-01 08:21:15
    Temat: Re: Biedronka wycofuje si? z mobilnych platnosci
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Sun, 30 Jun 2013 23:54:54 +0200
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zakupów w tej sieci - znam jej inne wady -ale jaką masz gwarancję, ze
    > ten sam kasjer nie zatrudni się w innym sklepie nie okradnie Cie

    Nie ma.

    Ale firma powinna dbac o to, jakich dobiera sobie pracownikow.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com