  • 1. Data: 2007-03-22 09:41:01
    Temat: Beznadziejny mBank
    Od: "pqi" <p...@o...pl>

    Prawie od miesiąca czekam na założenie konta z usługą maklerską w mBanku i
    nadal nie mam jej aktywnej. Najpierw przyjechał do mnie kurier, który nie
    wiedział jak ma być podpisana umowa. Potem przyjechał drugi, który poprawił
    robotę po porzednim a do tego prywatnie polecił bank Inteligo, z czym teraz się
    z nim zgadzam. Od tego czasu minąl tydzień a ja nadal sobie czekam, aż usługa
    maklerska zostanie w końcu aktywowana i co najgorsze nie wiem kiedy to
    nastapi. TYelefony także nie przynoszą skutku, a maile dają taki efekt że
    otrzymuje odpowiedź że mam zadzwonić telefonicznie. Do tej pory nie spotkałem
    się w żadnym banku z takim badziewiem. Odradzam ten bank.

  • 2. Data: 2007-03-22 09:50:03
    Temat: Re: Beznadziejny mBank
    Od: z...@i...pl

    Ja jestem Klientem mBanku od 2002 roku. Chyba dobrym Klientem (duże wpływy, duże
    obroty, limit debetowy, karty kredytowe itd.) W marcu zeszłego roku złożyłem
    przez internet wniosek o kredyt hipoteczny. Do dzisiaj po wpisaniu numeru
    wniosku widzę status "w trakcie analizy"... W międzyczasie załatwiłem kredyt w
    innym banku (na dużo lepszych warunkach, niż te oficjalne w mBanku)oraz
    wybudowałem dom. To tyle na temat tego banku.

  • 3. Data: 2007-03-22 11:43:11
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    Dobrze, ze piszecie takie rzeczy bo w najblizszym czasie bede zakladal nowe
    konto (konczy mi sie Student w PKOBP). Widze, ze nie ma sensu sie ruszac
    dalej niz Inteligo.

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 4. Data: 2007-03-22 12:37:54
    Od: Jendreck <j...@g...pl[wywal_to]>

    SirMike napisał(a):
    > Dobrze, ze piszecie takie rzeczy bo w najblizszym czasie bede zakladal nowe
    > konto (konczy mi sie Student w PKOBP). Widze, ze nie ma sensu sie ruszac
    > dalej niz Inteligo.

    Poniżej jest wątek reklamacje w Intelligo. Są więc gusta i guściki.
    Sam mam konto w mbanku i mam świadomość, że to jest taki mcdonald wśród
    banków i w tym ograniczonym zakresie swoje funkcje spełnia bardzo
    dobrze. Jak będę potrzebował czegoś bardziej zaawansowanego udam się
    gdzie indziej.

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 5. Data: 2007-03-22 19:27:13
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Caly ten mbank to dziadostwo - to wiadomo nie od dzis. Wystarczy zobaczyc ich
    forum - same reklamacje.

    Niemniej nie nalezy oczekiwac wiekszego poziomu - wszak prawie wszystko jest za
    darmo.

    Ten bank nadaje sie tylko do trzymania 'drobniakow'. Nie oferuje nic wiecej
    (zarowno pod wzgledem oferty jak i jakosci obslugi klientow).

    Pozdr..

  • 6. Data: 2007-03-22 19:55:18
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Poniżej jest wątek reklamacje w Intelligo. Są więc gusta i guściki.
    Ja np. polecilbym Multibank (chodzi o kredyt hipoteczny), mimo ze kilka
    postow nizej opisuje, ze nie chca mi zamknac konta.

> [...]
    > banków i w tym ograniczonym zakresie swoje funkcje spełnia bardzo
    > dobrze. Jak będę potrzebował czegoś bardziej zaawansowanego udam się
    I o to chodzi. Jest wybor. Chesz cos zalatwic szybko potrzebujesz banku
    z rzeczywistym oddzialem i staniem w kolejce jak musisz. Zgaduje, ze juz
    moze nie byc banku, w ktorym nie mozna obsluzyc konta przez internet.

    Robert

  • 7. Data: 2007-03-22 21:28:30
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Caly ten mbank to dziadostwo - to wiadomo nie od dzis. Wystarczy zobaczyc
    > ich
    > forum - same reklamacje.

    A jak bank nie nie ma forum to jest lepiej ?

    > Niemniej nie nalezy oczekiwac wiekszego poziomu - wszak prawie wszystko
    > jest za
    > darmo.

    A co to ma do rzeczy ?

    Tomek

  • 8. Data: 2007-03-22 21:30:23
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Dobrze, ze piszecie takie rzeczy bo w najblizszym czasie bede zakladal
    > nowe
    > konto (konczy mi sie Student w PKOBP). Widze, ze nie ma sensu sie ruszac
    > dalej niz Inteligo.

    Mam konta w mbanku i jestem zadowolony, przy większych obrotach sami
    proponują debety i karty kredytowe. Formalności max 2 tygodnie i karta w
    domu.
    Z inteligo też jestem zadowolony a tez jest za darmo. Z Lukasa już mniej ale
    trzymam jako wpłatomat do mbanku - też za darmo. Z citka tez jestem
    zadowolony, chociaż przeginają z opłatami za kartę. Najgorzej oceniam WBK,
    nie mogę się do interfejsu przyzwyczaić od roku.
    A kiedyś miałem w PKO i to była tragedia w porównaniu z dzisiejszymi
    mozliwościami :)

    Tomek

  • 9. Data: 2007-03-23 07:00:05
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Robert wrote:
    > Ja np. polecilbym Multibank (chodzi o kredyt hipoteczny), mimo ze kilka
    > postow nizej opisuje, ze nie chca mi zamknac konta.

    A ja protestuję przeciw "kilka postów niżej" bo u mnie jest to "kilka
    postów wyżej" ;) Co do Multi to jest on w pewnym sensie bardzo podobny
    do mbanku, ale na pewno lepszy bo jest oddział i żywy pracownik. Chociaż
    z nimi też bywa różnie ale to akurat nie tylko w tym jednym banku.
    Według mnie jak na aktualne ceny to Multi trochę się zrobił za drogi a
    nie dołożono nic w zamian - co najwyżej jakaś walentynkowa promocja,
    która tak naprawdę nic nie wnosi.

    PS Multi powstało chyba później niż mbank (być może się mylę bo nie mam
    teraz czasu na grzebanie w sieci) i wydaje mi się, że mbank jest dla
    multi takim poligonem i testerem nowych usług/możliwości oczywiście nie
    wszystkich i nie zawsze. Coś jak w systemach operacyjnych jest Fedora
    (darmowa) i płatny Red Hat jest openSUSE (darmowe) i SUSE enterprise i z
    tego co widać gołym okiem taki model się sprawdza i to całkiem dobrze.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-03-23 07:07:00
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Tomek wrote:
    > Z citka tez jestem zadowolony, chociaż przeginają z opłatami za kartę.

    Za jaką kartę i jakie to opłaty? Bo jeżeli kk to z tego co już nie raz
    ktoś pisał na grupie można sobie wynegocjować całkiem niezłe warunki
    oscylujące w okolicach 0 zł :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski