  • 31. Data: 2013-04-08 07:53:43
    Temat: Re: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 01:16:37 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Zdaje się, że realnym bonusem są zakurwiście niskie ceny w
    > biedzie ... w tym rzecz ...

    Wcale nie sa takie niskie - to mit

    --
    pozdr.
    ls

  • 32. Data: 2013-04-08 07:57:32
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 15:21:42 UTC+2 użytkownik Marx napisał:

    > maja w tym BZWBK jakies darmowe konta?

    Maja. A jak sie postarasz, to i 500-700zl mozesz ugrac

    --
    pozdr.
    ls

  • 33. Data: 2013-04-08 12:26:42
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...
    > In article <kjnjjg$mmn$1@node1.news.atman.pl>, Waldek <m...@n...dam> wrote:

    > Jakbys kiedys zaszedl do Biedronki to bys zobaczyl ze emeryci wcale nie
    > stanowia tam jakiejs wiekszosci.

    Nie twierdze, ze stanowia zadecydowana wiekszosc, ale jest ich sporo
    i czesto powoduja "zator" kolejki wygrzebujac miedziaki z portfelikow

    > No i nie rozumiem skad twoje przeswiadczenie ze osoby starsze nie posluguja
    > sie kartami platniczymi.

    Owszem posluguja sie, najczesciej do wybierania gotowki z bankomatu
    IMO juz znacznie rzadziej do placenia w sklepie, a juz znacznie, znacznie
    rzadziej
    mozna uswiadczyc starsza osobe ze smartfonem - jeszcze korzystajaca z wifi

  • 34. Data: 2013-04-08 15:03:50
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 08.04.2013 12:26, Waldek wrote:

> [...]
    >
    > Nie twierdze, ze stanowia zadecydowana wiekszosc, ale jest ich sporo
    > i czesto powoduja "zator" kolejki wygrzebujac miedziaki z portfelikow

    Nie potwierdzam. Może mieszkasz koło jakiegoś sanatorium albo domu
    spokojnej starości. W typowej okolicy klienci Biedronki są tacy sami jak
    w Lidlu, Tesco czy innym blaszaku. Jeść każdy musi.
    Marx

  • 35. Data: 2013-04-08 16:24:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kju61n$9qm$1@node1.news.atman.pl>, "Waldek" <j...@t...mam>
    wrote:

> [...]
    >
    > Nie twierdze, ze stanowia zadecydowana wiekszosc, ale jest ich sporo
    > i czesto powoduja "zator" kolejki wygrzebujac miedziaki z portfelikow
    E, jestes uprzedzony chyba.
    Przeciez wszyscy placa tam gotowka.

    > Owszem posluguja sie, najczesciej do wybierania gotowki z bankomatu
    > IMO juz znacznie rzadziej do placenia w sklepie,

    Ale skad te dane?
    I co to jest dla ciebie 'osoba starsza'?
    Moja mama (82 lata) ma faktycznie niejakie problemy z korzystaniem z
    bankomatow, ale nie z placeniem karta w sklepie (bo niby jaki mialby tu
    byc problem?).

    >a juz znacznie, znacznie
    > rzadziej
    > mozna uswiadczyc starsza osobe ze smartfonem - jeszcze korzystajaca z wifi

    Do placenie w sklepie?
    Wybacz, ale ja nie znam nikogo, ktoby uzywal smarfona do platnosci.
    btw ja nawey nie mam smartfona - to objaw starosci?
    --
    TA

  • 36. Data: 2013-04-08 17:22:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    > http://www.sfora.biz/Rewolucja-w-Biedronce-Ruszaja-z
    akupy-bez-gotowki-a54263

    Jakis koszmar.

  • 37. Data: 2013-04-08 17:26:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > A powiedz kto nie ma blisko do Biedronki w tym kraju? ;)

    > Już o tym kiedyś pisałem. Te bankomaty to jest kolejna szpilka dla
    > banków. Zazwyczaj jest to euronet (a jak pisze wyżej kolega również
    > SKOKi), więc aktualnie banki co najwyżej tracą pod biedronką na prowizji
    > za wypłatę z bankomatu pieniędzy przez swoich klientów. Aktualnie aby
    > ominąć karty i ich prowizje jedynym logicznym wyjściem jest telefon z
    > racji tego, że każdy go zawsze przy sobie ma. To że jest to na razie
    > uciążliwe/skomplikowane to fakt, zgoda, ale za rok - dwa będzie to już
    > pewnie standard.

    Przeciez to jakis idiotyzm jest a nie nowy standard. To tylko pic na wode,
    ze niby mozna placic bezgotowkowo. Ktos w centrali biedronki zrobil zjebke
    marketingowcom bo w lidlu mozna placic karta: "zrobcie cos z tym, tylko nie
    moze to nas kosztowac ani grosza" i wymyslili kupe, do ktorej masz sie
    ugiac. Niech spierdalaja. Korporacyjne przyglupy.

  • 38. Data: 2013-04-08 17:30:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak jak wspomniałem powyżej, starsze osoby i tak zostaną przy gotówce ale
    > już gro osób może się to spodobać, no i może to też przyciągnąć nowe
    > osoby, które nie kupowały do tej pory z racji "tylko gotówka".

    No, zamielili tylko gotowka na tylko wbk plus specjalna aplikacja na
    smartfona. Postep. A la biedrońka.

  • 39. Data: 2013-04-08 22:13:26
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-04-08 16:24, T...@s...in.the.world pisze:

    > Do placenie w sklepie?
    > Wybacz, ale ja nie znam nikogo, ktoby uzywal smarfona do platnosci.
    > btw ja nawey nie mam smartfona - to objaw starosci?

    W artykule jest mowa o wyposażeniu sklepów biedronki w hotspoty
    umożliwiające darmowy dostęp do sieci przez wifi
    niezbędny do zapłacenia aplikacją w telefonie.
    Nawet jeśli będzie to jakis programik "nieandroidowy" a np. pod jave,
    to też dostęp do neta niezbędny.

    Z tymi "ludźmi starszymi" to uogólnienie - ale o ile nastolatki biegle
    posługują się
    telefonami/smartfonami - to wielu osobom w srednim/starszym wieku służą
    wyłacznie do rozmów - chyba się tutaj ze mna zgodzisz ?
    Wyjątki potwierdzają reguła - mój teść lat >70 (były elektronik) radzi
    sobie z nowinkami ale już teściowa, czy nawet moja żona są mocno
    "nietechniczne" i nawet napisanie sms sprawia im pewien klopot - wiec
    tego z reguły nie czynią :)

    Ja twierdze, że płacenie w biedronce telefonem, (jeśli zostanie
    wdrożone) będzie zjawiskiem raczej mocno niszowym.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2013-04-08 23:21:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kjv8d4$f25$1@node1.news.atman.pl>, Waldek <m...@n...dam>
    wrote:

> [...]
    > niezbędny do zapłacenia aplikacją w telefonie.
    > Nawet jeśli będzie to jakis programik "nieandroidowy" a np. pod jave,

    Ok, moim zdaniem pomysl taki sobie tak czy siak.

> [...]
    > telefonami/smartfonami - to wielu osobom w srednim/starszym wieku służą
    > wyłacznie do rozmów - chyba się tutaj ze mna zgodzisz ?

    Jasne. Tutaj tak.

> [...]
    >
    > Ja twierdze, że płacenie w biedronce telefonem, (jeśli zostanie
    > wdrożone) będzie zjawiskiem raczej mocno niszowym.

    I tu tez sie zgodze.

    Ale cos mi sie wydawalo (byc moze to ta moja starcza demencja,
    przepraszam) ze gdzie tu padlo zdanie, ze emeryci nie placa kartami, bo
    z dwojga zlego wola wyplacac gotowke w bankomacie.
    --
    TA