  • 21. Data: 2005-06-09 09:23:49
    Temat: Re: BePeHahahahaha sezamowa historia rachunku
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Ale te dwie wartości nie mają ze sobą nic wspólnego! :) To tak jakbyś mówił,
    > że podczas jazdy do Wrocławia nigdy liczba km na liczniku dziennym w aucie
    > nie zgadzała Ci się z ilością km pozostałych do Wrocławia. A tu nagle
    > jednego dnia ciekawostka - zgadza się... ;)

    juz mi sie nie chce, ale ostatni raz odpowiem.

    Jesli mam limit kredytowy X i wydatki na kwote Y (obciazenia + blokady),
    to dostepne srodki powinny rownac sie X-Y. Albo sie nie znam.

    Bartol

  • 22. Data: 2005-06-09 09:51:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 11:23:49 +0200, Bartol Partol napisał(a):
    > Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Jesli mam limit kredytowy X i wydatki na kwote Y (obciazenia + blokady),
    > to dostepne srodki powinny rownac sie X-Y. Albo sie nie znam.

    A zajrzałeś kiedyś w "szczegóły"? Jest tam taka fajna pozycja "blokady" :)
    Zadłużenie to suma uznanych obciążeń, nie są wliczane tam blokady bo póki
    blokada nie zamieni się na obciążenie - nie będziesz musiał jej spłacać.

    P.S. Wiem, sam dopiero tydzień temu tam zajrzałem - i się zdziwiłem ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 23. Data: 2005-06-09 10:26:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > blokada nie zamieni się na obciążenie - nie będziesz musiał jej spłacać.

    A przeczytales i zrozumiales "(obciazenia + blokady)"?

    Bartol

  • 24. Data: 2005-06-10 07:29:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 12:26:09 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > A przeczytales i zrozumiales "(obciazenia + blokady)"?

    Przeczytałem to co napisałeś na początku:

    " Poza tym nigdy kwota zadluzenia + dostepne srodki nie rownaja sie limitowi
    kredytowemu. Zawsze kilka dych skubna. "

    Tymczasem w BPH "kwota zadłużenia" podawana w informacjach o karcie nie
    zawiera w sobie blokad. Te są widoczne osobno, po wybraniu opcji
    "szczegóły"... IMHO dobrze że nie jest to sumowane, ale mogliby już te
    blokady pokazać również w głównym oknie z informacjami o karcie.

    Tak czy siak - EOT :)

    Pozdrawiam,

  • 25. Data: 2005-06-10 07:36:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    [...]

    > Tymczasem w BPH "kwota zadłużenia" podawana w informacjach o karcie nie
    > zawiera w sobie blokad. Te są widoczne osobno, po wybraniu opcji
    > "szczegóły"... IMHO dobrze że nie jest to sumowane, ale mogliby już te

    W poście na który bezpośrednio odpowiadałeś, była wyraźnie mowa o blokadach.

    KJ