  • 11. Data: 2005-06-08 21:29:46
    Temat: Re: BePeHahahahaha sezamowa historia rachunku
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > To zawsze jest jakies wyjasnienie. Ale jak sie polacza, to ja grzecznie
    > spier&^%$#.

    Obiecujesz od dłuższego czasu, że spie..$#*(&..isz z BPHu i co ?

    Nie podoba Ci się w tym banku nic. Dlaczego zatem nie zrezygnujesz? Co
    Cię trzyma ?

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 12. Data: 2005-06-08 21:30:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Obiecujesz od dłuższego czasu, że spie..$#*(&..isz z BPHu i co ?

    I nic.

    > Nie podoba Ci się w tym banku nic. Dlaczego zatem nie zrezygnujesz? Co
    > Cię trzyma ?

    Tylko i wylacznie lenistwo.

    Bartol

  • 13. Data: 2005-06-08 21:48:28
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Tylko i wylacznie lenistwo.

    A z ciekawości : ile Cię kosztuje to lenistwo (i/lub możliwość
    ponarzekania na BPH)?

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 14. Data: 2005-06-08 21:55:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > A z ciekawości : ile Cię kosztuje to lenistwo (i/lub możliwość
    > ponarzekania na BPH)?

    Nie wiem dokladnie. Jakies kilkanascie zl miesiecznie, jesli nie nabiore
    ochoty na wyplaty kasy z obcych bankomatow.

    Bartol

  • 15. Data: 2005-06-09 07:23:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2005 20:26:25 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A kiedy to było promocją? AFAIK to było w TOiP jako oferta.

    Chodzi mi o to, że nie jest to jakaś tam promocja która wygaśnie - tylko
    jest właśnie wpisana do TOiP, dzięki czemu obowiązuje wszystkich a nie tylko
    "nowych", skuszonych świecidełkami ;)

    Żeby tak jeszcze "darmowe konto" weszło do TOiP - byłoby milutko :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 16. Data: 2005-06-09 08:10:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2005 16:08:23 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > Do tej pory nigdy sie nie zgadzalo, chocby nie wiem co. Ale dzisiaj sie
    > zgadzalo. Ot ciekawostka.

    Ot po prostu nie miałeś żadnych transakcji między zamknięciem okresu
    rozliczeniowego a datą kiedy sprawdzałeś, w dodatku wszystkie blokady
    zdążyły zejść.

    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2005-06-09 08:51:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Ot po prostu nie miałeś żadnych transakcji między zamknięciem okresu
    > rozliczeniowego a datą kiedy sprawdzałeś, w dodatku wszystkie blokady
    > zdążyły zejść.

    Oj niekoniecznie. Ale nie interesuje mnie ten problem az tak bardzo, by
    sie dalej tym zajmowac,

    Bartol

  • 18. Data: 2005-06-09 08:59:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Bartol Partol napisał(a):
    > Do tej pory nigdy sie nie zgadzalo, chocby nie wiem co. Ale dzisiaj sie
    > zgadzalo. Ot ciekawostka.

    Jesteś niesamowity :) Jak nie działa - źle, jak działa - wielkie
    zdziwienie i też źle :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-06-09 09:10:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Jesteś niesamowity :) Jak nie działa - źle, jak działa - wielkie
    > zdziwienie i też źle :)

    A skad Ci przyszlo do glowy, ze jak dziala dobrze to zle? Nigdzie nic
    takiego nie napisalem. Oczywiscie jak dziala dobrze to sie dziwie. Ale
    pozytywnie. ;-)

    Bartol

  • 20. Data: 2005-06-09 09:14:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 10:51:34 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > Oj niekoniecznie. Ale nie interesuje mnie ten problem az tak bardzo, by
    > sie dalej tym zajmowac,

    Ale te dwie wartości nie mają ze sobą nic wspólnego! :) To tak jakbyś mówił,
    że podczas jazdy do Wrocławia nigdy liczba km na liczniku dziennym w aucie
    nie zgadzała Ci się z ilością km pozostałych do Wrocławia. A tu nagle
    jednego dnia ciekawostka - zgadza się... ;)

    Pozdrawiam,