    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankomat "pożarł" kartę
    Date: 18 Dec 2002 19:12:58 +0100

    Dziś bankomat Euronetu połknął mi kartę - zupełnie bez przyczyny. Kartę Visa
    LukasBanku. Pani z Lukasa poradziła mi abym zastrzegł kartę co uczyniłem.
    Uważam zresztą ze słusznie. Zastrzeżenie kosztowało 25 zł. Kto powinien ponieść
    koszt zastrzeżenia. mam dziwne odczucie że nie ja. Czy mieliście
    podobną "przygodę"?
    Yaro'S
    P.S. Kartę juz mam z powrotem (zastrzeżoną) wydali mi ją Panowie dokonujący
    konserwacji maszyny. Wcześniej umówiła mnie z nimi pani z Euronetu.