  • 1. Data: 2003-11-28 16:47:03
    Temat: Bankomat Pekao SA
    Od: "ivonnebest" <i...@w...pl>

    Chcialam pobrac pieniadze z bankomatu. Wszystko szlo dobrze dopuki nie
    wyswietlil sie napis ze bankomat czeka na odpowiedz banku i wtedy nastala
    ciemnosc. Bankomat sie zresetowal i nici z pieniedzy. Cale szczescie ze
    zdazyl wypluc mi karte. Ale na koncie mam 200 zl mniej. Takze teraz bede
    musiala z nimi walczyc o oddanie pieniedzy.
    Juz nieraz slyszalam o takich przypadkach w tym banku, ale dopuki czlowiek
    nie doswiadczy tego na wlasnej skorze to nie zdaje sobie z tego sprawy.
    No nic zobaczymy co bedzie dalej.