  • 1. Data: 2003-11-03 14:26:10
    Temat: Bank w kieszeni - z ekranem dotykowym (na sprzedaż - okazja).
    Od: "sklep-net" <s...@n...net.pl>

    Nie tylko bank ale i biuro w kieszeni.
    Możesz wprowadzać tekst i rysować grafiki na ekranie.
    Psion Revo - minikomputer z ekranem dotykowym i klawiaturką QWERTY.
    Zapraszam do licytacji - ,,kup teraz'' za 400zł
    ( w sklepie kosztuje1990 zł netto !!! * ).
    Tak wygląda Psion Revo :
    http://revosite.tap.pl/images/RevobBoxTop2_small.jpg )
    Więcej o nim na http://revosite.tap.pl/opis.html
    Jeśli jesteś zainteresowana(y) kupnem, a cena Ci nie odpowiada
    podaj swoją.

    * Sugerowana cena detaliczna według
    http://apollo.resync.pl/modules.php?name=Psion&op=PR
    ICES
    1990zł netto.

  • 2. Data: 2003-11-03 16:55:13
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >Więcej o nim na http://revosite.tap.pl/opis.html
    >Jeśli jesteś zainteresowana(y) kupnem, a cena Ci nie odpowiada

    Wszystko byłoby OK, tylko, że PSION skonstruowany jest na systemie EPOC, który
    już wychodzi z uzycia, przynajmniej na naszym rynku. sam mam REVO PLUS i nic
    juz po nim. Dzisiaj dominują albo PALMY z systemem OS albo PDA z systemem
    Pocket PC. Nic nam juz po tych słynnych REVO. Takie przynajmniej jest moje
    zdanie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl